Storkarna och en Doorman Yale


Söndagschill här hemma denna regniga söndag.
Fredagens mini-AW med Novas klass var supermysig och vilka underbara föräldrar som bjöd hem oss alla.
Tycker det var modigt att bjuda hem oss till  ett helt nybyggt hus och höggravid som ska ha närsom:)
Jätte trevligt intiativ i alla fall.
Jag och min vän gick omkring o spana hur det var byggt och checkade in badrumsklinkers ;)så roligt.
 
Själv e jag lite less på vårat klinkers i gäst toan men inget som står på priolistan de närmsta  hundra åren.
Funderar om det finns färg till klinkersplattor?
 
 
Igår var jag och barnen på Bio och såg på storkarna.
Hur tråkigt film som helst....
Jag och Nova somnade:)
Engla tyckte den var bra och det var ju tur det.
Tjejerna hade fått karameliserade popcorn och stora rör med godis och själv drack jag vatten:)
Var så jäkla hungrig att jag höll på svimma vi hann inte med ngn lunch innan filmen.
Inte ett popcorn tog jag ens, jaja har man bestämt sig så har man.
Tänker inte bryta mitt sockerlöfte :)
 
Sedan kom min förstfödde till Täby så tjejerna ville åka med i brorsans bil i stället:)
 
 
Älskar rituals produkter så dryga o fräscha.
Vad händer hos dig i dag?
 
Här blir det en hemma dag med massa fix och läxor.
Björn monterar vårt nya lås till ytterdörren vi har köpt en doorman yale så nu slipper vi nycklar:)
 
Ha en fin söndag så hörs vi snart igen.
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vilka härliga färger i badrummet men vad tråkigt att filmen inte var bra. Kramis

jannice

Kul att få gå på AW allihopa :) Måste ha varit skoj!
Alltid rolig att få komma hem till andra och se hur dom alla har de osv :) Kul med bio också... Även om ni somnade ;)

Heléna

Så roligt att det blev en lyckad AW :D
Det måste verkligen ha varit en riktigt tråkig film om ni somnade båda två! Tur att åtminstone Engla var vaken och kunde berätta för er vad filmen handlade om ;)
Hoppas du har haft en fin söndag :D Jag har mest kurerat mig och ikväll har jag sett det första nya avsnittet av Johan Falk på Tv4. God natt fina Petra <3 Kramar

ullie

men oj va spännande me nybyggt då vill man bara frossa i allt nytt o fina
vilka fina bilder du visar de va jätte fina saker.
ha ha somna på bio ja har somnat på ishockey i usa där det va 35000 besökare mitt ex höll på att ta död på mej när han märkte men ja mitt försvar va fkatiskt ja hade åkt o varit uppe i nästan 2 dygn så då spelar den ingen roll ha ha

fin måndag hjärtat kramen <3

Linda

Älskar rituals!

Eva`s blogg

God morgon finis....aldrig testat ja nybyggt är nåt visst så klart, trist med bion men ni var tillsammans ;) kram å fin måndag

sandra.

Fina detaljer och så synd att filmen var dålig, började skratta lite när du skrev att ni somna haha då måste den verkligen varit dålig hahaha, hoppas du får en bra helg kram <3

starsinlife.blogg.se

Vad trevligt att dem bjöd hem er! Härligt med sem som bjuder till. Ha en fin kväll. Kram

Kristin/onlyfemale

Instämmer! Älskar också rituals!

Vad roligt med nya låset. Har en kompis som har det i h det verkar så smidigt.

Kram

Julia Johansson

Älskar också rituals tvålar, så himla fina! :)

pillan

Ha ha det var lite roligt att ni somnade... jag har somnat en gång på bio..nån gammal film med Julia Roberts som jag inte minns namnet på?! Nån som typ aldrig gick bra på bioduken!
Duktig du var, inte ett popcorn, impressed :)

Kram på dej, P

Linn

Åh, älskar rituals bästa märker verkligen! Titta gärna in på min blogg för gods bakrecept:)

Linn

Åh, älskar rituals bästa märker verkligen! Titta gärna in på min blogg för gods bakrecept:)