Wahlgrens Värld


Min lilla frukost stund i morse tillsammans med bästa podden Wahlgren/Wistam :)
Alltså hur roliga är dem inte.
 
Dessutom hade Pernillas värld premiär förra torsdagen med sin realityserie på kanal 5 så himla rolig o bra och stor igenkänningsfaktor.på den. Så ikväll sitter jag bänkad framför tv:n igen :)
Ser ni?
 

Känns som en rätt nyttig frukost:)
 
 

Har promenerat runt alla fina nybyggda hus runt vattnet så mkt inspiration man får att glutta runt på folks hem:)
Måste ta med mig Björn på en promenad dit i helgen.
Våran byggkille har semester denna veckan men börjar åter på Måndag morgon igen.
Hela husfasaden kommer vi inte att göra klar detta år,kostar för mkt så vi väntar till våren att göra klart allt.
Det ska målas och dras el och vi ska köpa led belysning (snordyrt)
Rom byggdes inte på en dag:)
Men det har gått undan ändå för oss.
 
Måste bara berätta att denna dag är så märklig  när jag skulle ta mig ut på min lunch promenad ser jag en  flintskallig man sitta på huk en bit in i buskarna bakom ett bullerplank vi har här på vägen till bussen. Alltså jag kan inte få bort honom ur mitt huvud.
Varför sitter han på huk?
 
Såg ut som han satt och bajsade men snälla nån:)
Eftersom den man som blottade sig för min dotter även var flintskallig så reagerade jag direkt.
Jag stannade bakom planket och sms min dotter som skulle med bussen till skolan att det satt en märkligt prick nere vid buskarna så hon kunde vara medveten om det.
Men jag kände en enorm jäkla ilska så jag vände och tänkte faktiskt gå tillbaka och fråga vad han pyssla med men då var han redan borta!!
Jättemärklig situation att sitta just där,min sambo tyckte jag skulle ringt polis.
Alltså vad gör man det finns gott om knäppisar.
Jag blir så jäklar arg på idioter de skrämmer mig faktiskt inte ett dugg.
Jag har väl blivit skadad av alla idioter jag träffat på i mitt liv så det finns ingen rädsla i min kropp.
 
 
Nu ska jag skynda på här innan jag cyklar i väg och hämtar hem mina två skoltjejer.
 
Önskar dig en fin Torsdag
Var rädd om dig så ses vi snart igen!
 
 
 
 
 
Fanny

Ser så gott ut!

starsinlife.blogg.se

Mmm så gott!yes, jag ska kolla ikväll :)))

Fröken Rödlök

Jag håller med, det är min favoritpodd också. Så fantastiskt roliga tjejer alltså.
Jag blev glad när jag upptäckte att jag kan se Wahlgrens värld på play då jag inte har den kanalen. Så ser fram emot morgondagen då jag kan kika.

Josefine

Men wow såå mysigt du gjort det! :)

Netti Starby

Usch vad obehagligt och tänk om det var han? Hoppas att han åker fast snart så att ni inte behöver vara oroliga längre. Kramis

Julia Johansson

Åh så himla gott det ser ut! :D

Carro

kollar absolut på Wahlgrens värld! älskar det, längtar till torsdagar pga det hehe. Känner igen mig såå mycket i deras liv..;p

matilda

Åh vad mys :D

Heléna

Så god frukost och så mysigt med tända ljus :D Låter obehagligt med den skalliga mannen... förstår att du får dåliga vibbar efter det som hände din dotter! Hoppas du har haft en riktigt fin dag! Kramar <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså usch, finns så många märkliga människor i vår värld!

linah

gott!!

My wonderful loves

Vilken härlig start på dagen. Önskar jag tog mig tid till att göra det ibland. Lite vardagslyx!

my wonderful loves

Vilken härlig start på dagen. Önskar jag tog mig tid till att göra det ibland. Lite vardagslyx!

Eva`s blogg

God morgon ...men usch vad var det för en typ, ha ha du använder samma uttryck som jag * snordyrt* ha ha ja nyttigt är det ju, men vad många inte tänker på är att det är fruktsocker o kh i oxå men du har ju lagom mängd ;) du är ju så lagom & fin i kroppen men man känner själv vad man vill ...hoppas du får en fin fredag kramen

Eva`s blogg

Ja jag älskar oxå Wahlgrens värld super jag skrattade igår så jag grät

Anneli

Personlig gillar jag inte Wahlgrens, tycker dem är rätt barnsliga oftast. Kräver mycket uppmärksamhet för småsaker dem gjort. Och ska vara med i alla serier som går på tv på ett eller annat sätt.

starsinlife.blogg.se

Trevlig helg! Kram

sandra.

Så god frukosten såg ut :) och fina bilder.

Och alltså så himla obehagligt. Håller med om att det låter jättekonstigt att han satt där, usch :( hoppas inte du ser honom nått mer!!

<3

Svar: ja haha lite mysko allt att sitta på huk i diket bara så där. kram
mammansprinsessor

jannice

jag kanske är otekinsk men hur kan jag lyssna på poddar? :)