Min son fyller 26 år

 
I kväll har vi firat min son som fyller 26 år idag.
Hipp hipp hurra min förstfödde.
Så magiskt och´det känns som igår för jag minns allt så tydligt fast det är 26 år sedan.
Det var jag och Thimmy mot världen :)
 
Syster och bror tillsammans med hunden Nero.
Engla har ju i princip varit livrädd för hundar och typ alla slags fyrbenta pälsbollar.
Men idag minsann har det släppt hon har matat o klappat o gosat och skakat tass med Nero.
Så duktigt av henne.
Vet ni vad hon sa till mig när de åkt hem?
Mamma nu har jag övervunnit min rädsla för hundar:)
Så gulligt.
 

Finaste sonen med det varmaste hjärta.Jag vet att min mamma tittar ner från molnen och är stolt över sina barnbarn det känns extra i mitt hjärta sådana här dagar.
 
 

puss:)
 
 
Tänk att mammas lilla bebis blivit så stor:)
 
Angelica

så mysigt! och tårtan ser jättegod ut (:

Marie

Så fina de är och så duktig hon är med vovven, =D

Grattis till sonen. Så fint du skriver om din mamma

Heléna

Så fina bilder! Du har jättefina barn :D Vilken modig liten tjejja som vågade övervinna sin hundrädsla!!! Klart att din mamma tittar ner och är med och firar en dag som denna <3 Min pappa brukar också vara med från andra sidan när vi har högtider <3 Många kramar till dig fina du <333

Netti Starby

Vad härligt att tösen har övervunnit sin rädsla och vilket mysigt kalas ni hade för stora killen :-D Kramis

Eva`s blogg

Grattis till honom :) he he jag gav maken en Gant klocka bla :) bra smak har vi hi hi kram

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så roligt! Ser jättemysigt ut :). Grattis till er båda :)

Terese

Men vad härligt! Grattis till honom!

sv. Men tack hihi!
Kramis

moamedalicia.blogg.se

Stort grattis till din son 😍

Fröken M

Men jösses, har du en så "gammal" son !?
Du ser ju knappt ut att vara en dag över 26 själv ju ;)
KRAM!!
ps, det kommer snart en ny chans att vinna en smakbox !

Svar: Nämen vad tusan:) så smickrande haha kramar
mammansprinsessor

Stoltmammatillmira

Snacka om att åren går! Kom ihåg då jag själv gick på Bjästaskolan och thimmy någon klass under mig. Som sagt åren går! Kram på er!

Svar: Ja men det känns som igår:) Hoppas allt är bra med dig o din mor:) kramar
mammansprinsessor