Ny vecka

I morse blev det havregrynsgröt med hallon banan och kokosflingor mums för magen.
Vilket härligt väder vi har. sol och inte allas kallt i morse när vi cyklade mot skolan.
Tur jag packade ner ponchos till bägge barnen. Det räcker gott o väl.
 
Har fått lite små ångest men det går väl över ska ut och ta en promenix i solen kanske jag kommer på andra tankar:)
Avskyr att vänta på saker som jag inte kan kontrollera.
Önska jag kunde ringa min mamma hon skulle lätt ha lugnat mig i denna stund.
Varför är livet så orättvist för vissa?
Är det meningen med livet att det bara blir så typ, ödet eller?
Skit i samma nu glömmer vi det.
 
Köpte gardiner till min minsta skrutt igår och jag blev så nöjd och funderade länge i går kväll när jag nattade Nova varför jag aldrig haft gardiner i detta rum:)
Jag blev väldigt nöjd i alla fall och blommor fick hon välja färg på själv:)
 
Köpte även en vit gardinstång tyckte det blev bra.
 
 

På med skorna var det och ut i frisk luft så ny härlig energi kommer till mig.
Önskar dig en fin start på veckan.
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vilket fin rum hon har :-D Kram

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Vilken härlig frukost

Rebecca

mmm vad god frukost!

Dixi Wonderland

Vilket underbart rum :D

ullie

det blev jätte fint o mysigt
mm såg god ut frukosten =)

kramiz o fin tisdag

jannice

Mumsig frukost!! :)))

Mirre

Så fint hon fick det och har det och god frukost =D

Biggeros

Att komma på bättre tankar hjälper en hel del med att komma ut och njuta i naturen🤗Vilka fina vita gardiner! Det gör så mycket. Kram på dig min fina😙😙

Svar: Tack så mkt älskar när man ser ljuset släppas in:) kramar till dig fina
mammansprinsessor

Heléna

Så fint det blev! Fina gardiner och vackra orkidéer :D Hoppas ångesten släpper <3 Vet av egen erfarenhet att promenader åtminstone lindrar i många fall <3 Var rädd om dig!!! Många kramar fina du <333

Svar: Tack jo promenader brukar vara min terapi:) kram fina du.
mammansprinsessor

Eva`s blogg

God morgon ,,,ja du livet är inte alltid rättvist :( så fint det blev o vitt är så snyggt :) du har fin smak tjejen :) så roligt att fixa till barnen o deras rum :) en fråga vem åker ni med? är det all inkl? kram å fin dag

Svar: Nej tyvärr så är livet så:( gör så ont bara vissa dagar.Tack jo jag älskar att fixa i tjejernas rum.Vi åker med fritidsresor all inkl det blir bäst så så jädrans dyrt där,hade vi rest till tex Thailand hade det varit annat:) ska bli så härligt kram till dig
mammansprinsessor

moamedalicia.blogg.se

wow, vilket vackert rum <3 <3

Cissi

Hoppas att promenaden gjorde sitt, skönt att snöra på sig skorna och låta tankarna flöda!
Det gör jag varje lunchrast :)

Kram