Söndag

Gäsp inge vidare skoj på Ikea!
 
Alexandra var så gullig som tog med sig Engla på bio idag.
 
Nova var inte lika road att hänga med till Ikea men jag har lovat bio nästa v .
Men vi lunchande åtminstone på mc donalds och det var tummen upp👍
 
 
Så smidigt vi gjorde beställningen själva och betalade sedan fick vi ett nr och hämtade ut maten i kassan , skönt att slippa köa. lite grann som pinchos över det hela.
Nova köpte pyssel på BR
 
Jag köpte nya gardiner till vårat sovrum 
Engla älskar att stryka så det fick hon mer än gärna göra !
 
lite ovant med gardiner i sovrummet men det blir mysigt nu till hösten .
 
 
 
Samlat mina nagelack i en glas skål 💅🏼
 
Nu dags att laga middag och sedan ska barn badas och väskorna packas inför morgondagen skola.
 
Yohanna af Skovde

Vilket fint sovrum! Och skönt med någon som gillar att stryka :)

Hanna Karlsson

Vilken mysig dag ni haft!

jannice

Kul med lite IKEA :)

Netti Starby

Vad kul med lite nytt och så fint det blev med gardinerna :-D Kram

Heléna

Så fint det blev med gardinerna! Så skönt med en hjälpreda hemma som älskar att stryka! Hoppas du har haft en jättefin helg :D Kramar <3

Marie

Johoo det är roligt att gå på IKEA, samt det är jättefin med gardiner, och fint med mörkare grå, jag älskar mycket tyg

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en härlig dag :)

Eva`s blogg

Blev jätte fint & visst skönt i höst med gardiner, duktig tjej du har :) min make står för den biten . När reser ni? kram

Svar: Avskyr att stryka gör det typ aldrig:)så det är bra att barnen gillar det. vi reser i December:) kramar
mammansprinsessor