Tandreglering och föräldrarmöte

Provade en skjortklänning idag men vet i tusan 😜 hade tänkt mig tjocka strumbyxor med knähöga stövlar till  men nu tycker jag att den liknar mer en städrock!
 
Hej mittiveckan dagen i sensommarvärmen 
vilket härligt väder ☀️
Mötte upp min Alexandra hos tandregleringen för att spänna tandställning sedan visade hon mig vägen till hennes nya skola så jag kunde ta mig dit på föräldrarmöte .
spännande att se hur skolan/gymnasiet fungerar.
Mötet handlade mestadels om resan till Filippinerna som elverna ska iväg till i februari månad. 2 v studieresa så coolt ☀️
 
Om själva skolan vad jag tycker håller jag för mig själv ett tag till då jag inte får ngt grepp alls.
som tex varför bara gå två timmar på fredagen ?
varför inte införa idrott/ hälsa på schemat ? Det fanns inte tid till idrott under ettan och tvåan.
Nog om det efter mötet gick jag till Täby c och shoppade present åt Englas kompis som fyller år.
Engla och hennes kompis ska ha kalas tillsammans på Leos lekland. Vi har bjudit hela klassen 😜
Blir fullt ös till helgen 🎉Engla fyller 9 år på lördag!
 
Mötte sedan upp min äldsta i Täby c och han bjöd sin kära mor på burger king middag.
 
Ja även han min son alltså fyller år snart men det blir inget lekland för hans del då han fyller 26 år.
jag har lyckats föda 3 barn samma månad visst e jag duktig 🤗
 
Heléna

Visst är det konstigt egentligen att man kan få flera barn i samma månad. Jag är född 18 oktober, min storebror den 23 oktober och min lillebror den 11 oktober - sedan hamnade yngsta lillebrorn utanför då han är född den 23 februari. Vi brukade skoja när han var yngre och sa att han nog inte hade samma pappa som oss andra eftersom han var född i en annan månad :) Hoppas du har haft en bra dag och så bra att alla i klassen blir bjudna :D Kramar

Svar: Haha här har barnen som är födda i september olika pappor dessutom 👍Kramar
mammansprinsessor

Marie

Så coolt med studieresa, och så snygg jeansklänning

Svar: Tack så mkt javisst låter det kul med studieresa 💞
mammansprinsessor

Netti Starby

Vilken fin skjortklänning men har du provat att ha ett bälte runt midjan? Då kanske du trivs bättre i den? Kram

Svar: Tack det ska jag testa är lite sugen att köpa den ändå 👍
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Åh vilken skolresa dom ska göra.

Svar: Ja eller hur 😀
mammansprinsessor

Kimmey :)

Den skjortklänningen var riktigt fin!

Svar: Tack 💞
mammansprinsessor

Natahlie

Hejsan, just nu pågår veckans blogg blogg hos mig och det skulle vara så roligt om du ville delta! Du hittar länk under min header. Hoppas du får en trevlig Torsdag, kram! :)

sandra.

Men åh synd att du inte köpte den för jag tyckte du passade riktigt bra i den och den var så fin!

Och så gott med burger king <3

Svar: Men tack för fina ord 💞Funderar på att köpa den nu 💞😁
mammansprinsessor