Torsdag

 
Har precis borstat tĂ€nderna och tagit en Shot hostmedicin😝
 
Vaknade i morse av att jag hade ont i rygg och bröst senare under dagen tyckte jag att det högg/ stack till i lungorna flertal ggr min andning kÀnns sÄ pÄtaglig nÀr jag anstrÀnger mig vet inte om det Àr en combo av dÄlig kondis /förkylning.
 
Hur som sÄ blev jag lite oroad dÄ jag hostat sÄ lÀnge som 6 veckor att jag Äkt pÄ ngt otrevligt och eftersom det kÀnns som det gör i rygg o bröst sÄ ringde jag huslÀkarmottagning.
Jag fick en tid direkt vilket Àr oehört ovanlig men jag tackade och tog mig dit.
Tack och lov lĂ€t mina lungor o hjĂ€rta bra ❀
Fick ny hostmedicin utskriven.Tur att jag gick dit annars hade jag bara oroat mig i onödan.
 
 
Godnatt mina vĂ€nner och tack för att du finns 💞
Netti Starby

Vilken tur att det inte var nÄgot allvarligt och krya pÄ dig! Kram

Mirre

Ja pÄ Google ska man inte söka dÀr Àr man ju dödssjuk om man söker pÄ symptomer.

Skönt att du fick ny hostmedicin och att det ska hjÀlpa. Min sambo hade sÄ förra Äret och han vart inte av med sin hosta, han höll pÄ fÄ spel sÄ han fick ta starkare hostmedicin, men den hjÀlpte inte först heller

Cissi

Hoppas den nya medicinen hjÀlper...<3