Vad ska vi köpa för present?


Har fått frågan vad man köper till en tjej som fyller 9 år!
Tänkte att det passar perfekt att visa upp nu när Engla har haft sitt 9 års-kalas under helgen.
 
Jag själv tycker att kläder blir mer roligt att ge bort när barnen blir lite äldre. Men såklart barnet ska ju även tycka om det och det gör min tjej.
Jag vet precis vad Engla gillar och inte sätter på sig så kläder är enkelt att köpa åt henne. Kläderna ska vara mjuka det är viktigast av allt enligt Engla. ,inga leopard mönster går hem hos min lilla dam annars uppskattas det mesta i klädväg, Hon hade tex önskat sig en poncho vilket jag tyckte var jätteroligt så det gav jag i förslag till min syster som inte alls visste vad hon skulle köpa.
 
 
Sedan är det individuellt vad barnet har för intressen och tycker om.
Engla älskar att konstruera och bygga så ett stort lego är väldigt uppskattat hos henne.
Detta byggde hon ihop igår morse utan hjälp. Blivande ingengör?
Baka är något som väckt intresset och Engla vill bli bagare när hon blir stor:) Detta cake pop sett köpte vi på cervera och hon har velat ha denna så länge.
Sällskapspel fanns med på Englas önskelista. Blev så full i skratt då hon skrev mys spel med familjen.Det spelas mkt på paddan och telefonen så detta var uppskattat.
Walkie talkie var en cool grej och bra att få ut barnen på lite äventyr dessutom är räckvidden väldigt lååång hennes bror som köpte denna har testat:)
 

Som sagt helt individuellt vad barnet har för intressen men lite tips hoppas jag att jag kommit med.
Pyssel är alltid uppskattat hos Engla vet att alla barn inte har samma tålamod och gillar pyssel.
 
Pärlor i superfina färger och mönster till pärlplattor. Denna låda är perfekt förvaring.
 
Här nedan kommer det presenter från kompisar som var på Englas barnkalas, kanske ett och annat tips till dig som vill veta vad man kan köpa.
Presentkort på H&M
Bio kort är alltid uppskattat alla gillar bio.
 
 

Nu har våran tjej lite att pyssla med:)
 
Jag hoppas du uppskattade min lilla presentvisning den var mest till för att visa och ge tips till dig.
Önskar dig en fin måndag min började väldigt bra idag. Jag har vunnit veckans blogg inne hos Helena som har denna underbara blogg så titta gärna in till henne och hälsa från mig:)
 
Netti Starby

Det är verkligen svårt med presenter och vilka bra tips du delar med dig! Kram

Cissi

Vad mycket fina och bra presenter och tack för tipsen :)

Eva`s blogg

Ja en viss ålder är lätt att handla men sen så är det lite svårare :) har 2 barnbarn som fyller denna månad kram fina du så fina saker

sandra.

Så mycket fint hon har fått, och gud så söt ponchon var =)
förstår att hon är nöjd med hennes presenter <3

Amanda

Vilka fina presenter, och bra tips :D

ullie

självklart uppskattar vi din visning vännen :D det är inte lätt faksikt
massa fina saker.
ja du min helg har varit jobb o avslutades idag halv två så nu lite ledig till onsd kl 13 alltid något

fin tisdag raring hoppas vi hörs kram

Heléna

Så många fina presenter och självklart var det jättekul att få se vad hon har fått för något :D Grattis också till att du blev Veckans blogg den här veckan :D Kramar <3

moamedalicia.blogg.se

Wow, vilka fina och bra presenter. Min dotter älskar också att bygga dock är hon bara 3 snart. Åh vad kul att hon är intresserad av bakning 😍

Days by Johanna

Fina presenter hon fick och håller med det är lättare när de är lite större och skaffat lite intressen och hobbys

Marie

Oh så fin poncho, samt det ser ju ut som toppenbra presenter =D.

Mamma Malin

Så mycket fint hon fick och vilka bra tips till andra! Tycker det är supersvårt att köpa till någon i den åldern faktiskt.

Biggeros

Det blir svårare att köpa presenter ju äldre de blir!! England fick mycket smått och gott. Kläder uppskattas i den åldern🤗🤗