Vi reser till paradiset Mauritius


Som jag längtar till våran resa.
 
Vi ska fira min födelsedag och julafton och nyår på exklusiva Mauritius
 Med garanterad värme :)
Vi lämnar kylan hemma i Sverige och dansar in julen bland koraller och palmer i stället.
Vi ska njuta och känna lugnet och bara vara.
 

Alltså vattnet och dess  kritvita stränder.
 
 
 

Jag bokade denna resa i Mars och nu är det exakt 84 dagar kvar till avresan:)
Flygresan går direkt från Arlanda och ta ca 12 timmar.
Som vi lääängtar.
 
 
Vi kommer att bo på nyrenoverade The ravenala Attitude hotel med strandläge.
 
 
 
 
 
 

Det ser ju helt underbart ut eller hur?
Någon som varit på Mauritius ?
Något vi bör tänka på när vi reser med barnen
Berätta gärna och kom med massor av tips.
 
 
 
 
 
 
Angelix

Vilka härliga bilder!!

Linnéa

Wow, vilka fantastiska bilder <3

jannice

Vad skönt att få komma bort.. Ser väldigt härligt ut!

Krukorna är ifrån varohus karlsson http://www.karlsson.se/butiker/ kan du se var butikerna finns :)

Svar: Tack då ska jag se där 👍
mammansprinsessor

Marie

Men waaow så härligt

sandra.

men åååååh så himla mysigt & roligt, ser ju hur fint ut som helst, packa ner mig i din resväska tack! haha ne då jag skojar :) men sååå roligt och har inte varit där så har inga tips <3

Svar: Jag packar ner dig 😘Kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Men gud va härligt, att slippa fira allt fyller du jämt? tänk på alla vaccinationer, som behövs för barn o vuxna googla så mkt du bara kan om resmålet ...det är dyrt med mat har jag hört har ni all inkl? lönsamt där vet jag, har inte själv varit där dock men vänner ....hoppas du delar med dig :) hi hi kram

Svar: Tack ja vaccination verkar det blinav någon form😜Nej då fyller inte jämnt bara 46 år💃🏻har så länge velat resa bort under julen o all stress sedan fyller jag så tätt inpå julafton 😜Ska bli riktigt skönt ! Kramar
mammansprinsessor

Cissi

WOW vad häftigt!

Vi har dom senaste varannat år åkt till Thailand över jul&nyår, älskar det!
Så underbart skönt att slippa kylan och julhetsen :)

Natalia Richardson

Åh ser helt underbart ut vännen.
Jag hoppas ni får två helt underbara veckor med mycket sol bad värme osv.
Kram vännen.

Johanna Utterberg

Åh vad härligt det ser ut, inte alls avundsjuk! ;) Ni lär få det underbart!

ullie

har aldrig varit där men sååå underbart det ser ut underbara bilder ni kommer få det jäe mysigt
fyller damen jämt? kramar

Svar: Ja så mysigt nej då jag fyller inte jämt 😘Kramar
mammansprinsessor

Anonym

Åh, vad härligt här får man nöja sig med Falkenberg Strandbad och Mallorca inom kort kram

Svar: Men det låter inte illa det heller ☀️👍
mammansprinsessor

Fröken M

men woooow vilken DRÖM ! jag är grön av avund ! Mauritius finns på min "bucket list" över resor och jag hoppas att vi ska komma dit en dag.
Nästa resa går dock till motsatt sida jordklotet i mars !
Kram

Netti Starby

Men herregud vad härligt och jag blir så avis :-D Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så härligt! Jag är så sugen på att göra något sådan också. Men vi kanske börjar med en resa till Kanarieöarna eller liknande nu i höst. Vi har aldrig varit på solsemester med barnen och då kanske det är bättre att börja med någon mindre resa.
Ni kommer att få det underbart, det är jag säker på!
Kram

Svar: Ja men jätte härligt.Tycker kanarieöarna är perfekt resemål med barn om man aldrig rest tidigare.Kram
mammansprinsessor

pillan

Men alltså jag dööör av avund!! Vilken drömresa... Jag skulle lätt kunna åka bort över jul och nyår, tycker ändå att advent(tiden innan jul) är den mysigaste :)

Kram P

Svar: Ja men visst är det så allra mysigaste innan julen:)så det passar perfekt att resa bort under stressiga julen kram
mammansprinsessor

Pauline Hurtig

men sååå härligt!