Anti -Age

 
När jag köpte Emma S ansiktsvatten som jag sprayar på flera ggr om dagen och som jag är nöjd över blev jag lite nyfiken på de andra produkterna.
 
 
 
Köpte anti- age nattkrämen och även serum som jag lägger innan dag och nattkräm.
Kan inte säga så mkt ännu då jag bara använt dessa kort tid.
Nattkrämen är ju inte helt hundra på den doftar lite för mkt och den ger inte samma boost som vichy tycker jag. Men vi får se :)
 
 
Tycker det är kul att testa lite olika produkter för att se vad som passar till min åldrande hud.
 
Har aldrig använt serum tidigare men tydligen superviktigt för att få bästa resultat.
Hudcreme är till för att vårda och skydda hudytan.
Serumet bygger upp en fuktboost och tränger ner på djupet och för att få ett synligt resultat kan det ta 6-8 veckor.
 
 
 
Någon som testat Emma S .Wiklunds  produkter ?
Kanske har du tips på solskydd till ansiktet, vill ha ett som inte täpper igen porerna.
Har varit en slarver när det gäller solskydd till både kropp och ansikte.
Tänkte ändra på det :)
 
 
Carolina Thoor

Härligt att testa nya produkter. Jag har aldrig använt dessa produkter eller andra i samma typ! :)

Sv; ja, det var det också :)

Biggeros

Jag som bor i ett varmare klimat använder sparsamt solskydd. Nu bränner jag mig inte så ofta men jag solar med omsorg. Annars använder jag dagkräm varje dag och ibland Serum och nattkräm när jag tänker på det=)

Netti Starby

Vad spännande med nya produkter och hoppas att du blir nöjd! <3 Kramis

eva linah

älskar dem produkterna:D har ett par st!

Eva`s blogg

Nej det har jag inte, men jag har nivea i dag o natt samt serum :) som jag är så nöjd med kul att höra vad du tycker om Emmas kramiz

Mirre - Sweetwords

Ja borde också skaffa något sådant, ska bli kul att höra om du tycker bra om det sedan. jag anv en ögonserum för rynkor

Natalia Richardson

Nix har inte provat dessa.
Fint du har fotad.
Tänkde passa på att köpa nåt i USA som passar min hud,kram.

Svar: Tack:) såklart där lär du hitta en del,kramar
mammansprinsessor

J

Håller tummarna för dem!

Veronica

Har ej provat dessa, har varit lite slarvig när det gäller att smörja mig.. På sommaren har jag använt samma solkräm som till barnen nivea men i år ska jag testa Clarins, ska bli kul att testa nåt nytt! Kram!

Svar: Åh vad kul du får höra av dig om du gillar Clarins? kram
mammansprinsessor

Anita

Kul med nya produkter :D

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Vad kul att du också gillar Emma S och ännu bättre att de är VEGANSKA <3

A M

Jag har hört mycket bra om det där sprayet!! :D
sv: Ja de är riktigt balla!
Kram