Face


Köpte min första produkt från Emma S
Denna produkt återfuktar och piggar upp huden.
Jag använder denna över min make-up men även efter rengöring på kvällen.
Med en svag doft av persikablad hallon och äpple.
Någon som använder produkter från Emma S?
 
Något jag blivit noga med är ansiktsmask och skrubb som exfolierar.

 
Skulle behöva köpa nytt ansiktsvatten även i sprayflaska någon som har bra tips på ett ansiktsvatten som återfuktar?
 
Önskar dig en fin Tisdag.
 
 
Netti Starby

Låter som en bra produkt och jag har aldrig använt produkter från det märket. Ha en fin dag! <3 Kramis

norrbotten emma

ha en underbar tisdag

kramar

Mirre - Sweetwords

Oh tack för tips

Amanda Jona [SPONTAN]

Har faktiskt inte hört talas om det märket innan så tack för tipset! :)

Biggeros

Jag använder inte ansiktsvatten. Jag använder bara natt/ dag kräm och ansiktservetter. Ibland tar jag på Serum under ögonen. Har inte provat Emma men det låter som en fräsch doftluktande produkt=) kram

Heléna

Låter som att den luktar riktigt gott :D Jag har aldrig testat deras produkter. Hoppas du har haft en riktigt härlig tisdag finaste Petra :D Kramar <3

ullie

nä tyvärr inte
vet du vi gått i samma skola emma o ja? o liksom hängt i samma gäng vet inte om en skommer ihåg mej hi hi men ja så e det
o nä tyväär är ja dålig på vatten o sånt kramen o fin onsdag

Svar: wow snygg Emma:) ansiktsvtten e tydligen många som missar men den är superviktigt sägs det då den återfuktar huden efter tvätt:) kramar
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Nej har inte provat hennes saker, jag är väldigt nöjd med niveas produkter så jag har hela serien där :) kram kram

elisabeth

jag använder mig av Garniers ansiktsvatten som jag tycker är toppen.den både rengör,fräschar upp och tar bort smink så allt i 1 lixom :) i övrigt är jag rätt dålig att ta hand om mitt ansikte,men borde börja med natträm :) kram

Svar: Tror jag haft detta märke tidigare hört att nattkrämen ska vara toppen så testa den:) däremot är jag ute efter ett ansiktsvatten som ger fukt inte som tar bort make-up.kramar
mammansprinsessor