Fredag

 
Så blev det fredag igen och dessutom långhelg!
 
Blev lite lurad av vädret i morse, solen sken men det var ingen värme så jag fick vända och ta på mig en varmare jacka.
Men snart så.
Den som väntar på ngt gott .....
 
Körde på linser idag så jag kunde använda mina solisar :)
Hittade ett par superfina solglasögon på synsam men jag vill inte slänga ut över  tre tusenlappar för ett par solglasögon?
Hur är du är märke viktigt för dig?
Dessa från Kapp Ahl får duga till tanten ;)
 
Har inga större planer för helgen mer än att Nova har sin cirkusgymnastikuppvisning  på söndag och sedan är det väl promenix till ngn majbrasa med barnen.
Här blir det fredagtacos och let´s dance (ovanligt)
 
Önskar dig en superhärlig fredag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

För mig är det inte viktigt med märken men jag gillar mest solglasögon från rayban eftersom dom sitter så bra och gillar glasen. Snygga solisar och ha en mysig fredag kväll! <3 Kramis

Biggeros

Imorgon ska vi ha vänner över på BBQ.
Annars har vi väl inga planer inför Valborg. Jag vet inte hur spanjorerna firar valborg....De är lediga 1 Maj iaf=)Snygga brillor! Det är inte priset som gör det. Det är Donnan bakom solgasögonen🤗🤗

Svar: HAHA den var bra:) jaså så ni är också ledig på måndag härligt!
mammansprinsessor

Mirre - Sweetwords

Snygga du och glasögon, ha en toppenkväll

Johanna Utterberg

Fina brillor och fina du! :) Vilka härliga bilder! Kram

ullie

nä gud det är helt vansinnigt att lägga på solisar Tänk om nån sätter sej på dem eller glömmer dem nånstans händer ju .. nej billiga är lika bra

o ja jag älskar oxå plankan en helt vanlig ja sågat av den låg ute :D kramiz o fin lördag

Anita

Njut av långhelgen :D

Eva`s blogg

God morgon snygging! ja va mysigt skall oxå köpa blommor idag glömde i går ..hoppas du får en fin lördag oxå stor kram

EVELINA

Jag gillar inte heller att sätta en massa pengar på solglasögon, man hittar så snygga varianter också till betydligt billigare priser :) Och de där är jättesnygga, passar perfekt på dig! Hoppas du får en riktigt fin helg!

Julia Svensson

Fina bilder!

elin

Åh vilken snygg outfit!<3

Carolina Thoor

Låter som en härlig fredag :D
Tycker att många känner sig lurade på vädret. Jag går efter månaderna ^^,

Sv; ja, så gott!!

Natalia Richardson

Hoppas du ni fick,en trevlig mysig fredag?
Kram vännen.

Moa Kandelin

Vad härligt :)

starsinlife.blogg.se

Nä slänger inte heller dyra pengar på solist, vanliga pilotglasögon duger. Kram

Emelie Andersson

så fint med tulpaner! :)

jannice

Fina bilder!!! :) Ha en fin v