Frisörbesök

Igår hade jag äntligen in frisörtid bokad:)
Aningen ljusare kortare lockigare
Valde en kall nyans för jag vill inte ha ngr spår av gula toner i håret
Nästan åt det askblonda
Måste öva mig på att locka med plattången det ger så mkt mer volym
Torrshampoo i rent hår var ett tips min frisör gav mig så det ska jag inte glömma bort:)
 
Skönt nu är jag vårfräsch i håret igen
 

Fredag och jag ska strax promenera mot skolan för att hämta hem mina tjejer som haft en crazy day på skolan.
De fick komma utklädda lite galet som tex kläderna fram och bak. Eller klä ut sig till ngt roligt.
Läste precis mailet från Englas lärare att de hade haft disco ute på skolgården efter träslöjden;)
Glass och påskfika vilken härlig crazy day.
 
Nu mot skolan och jag önskar dig en fin Fredag!
 
 
 
 
Celine

Det blev verkligen jättefint!

Eva`s blogg

Gud såå fint jag skall till frissan nästa vecka o göra mitt hår oxå blont trivs inte i detta mörka nu mer några månader räckte kramis

Therese Bjärstig

Men så fin hårfärg!!! 👍🏻

carolines

Vad fint håret blev :) trevlig helg!

Mirre

Jättefint

ullie

Gud vilken fin färg du blev jätte fin! eller ja det är du ju alltid

vilken fin vit trappa vill ju måla min men tror inte att man får måla den suck hyreslägenhet

Netti Starby

Åh vad fint det blev! <3 Kramis

Sandra

Men WOW det blev riktigt fint ju :)

Emmelie

Vad snyggt det blev!! :)

Svar: Tack snälla:)
mammansprinsessor