Monday Morning


Sötaste klänning i ljusblått och hjärtan till min Nova.
 
Måndag ny vecka nya tag.
 
 

En kall morgon med frost och minusgrader.
Hoppas inte barnen är för tunnklädda men det blir ju varmare under dagen och solen skiner.
Har funderat fram och tillbaka på om jag ska ringa ett samtal ang samtalsstöd. Kommer inte fram till rätt beslut kanske lika bra att göra slag i saken livet går ju upp o ner och just nu rätt ner.
Känner mig låg o ledsen.
Dessutom känner jag mig iakttagen på ngt vis.
Jaja det blir nog bra.
 
Längtar tills det börjar grönska och blomma ute i trädgården, Tycker just April månad är typ den fulaste på året Det är grått o skitigt;)
Hittade lite inspo i DN bilagan som piggar upp.
 
Snart kan man gå i bara klänning och ballerinaskor :)
 
 
Önskar dig en fin start på veckan!
 
Netti Starby

Oj vilken söt klänning till Nova och du får ha en fin dag! <3 Kramis

EVELINA

Jättefin klänning!

Om du känner att du behöver nån att prata med så hör av dig dit, det skadar ju aldrig att åtminstone ringa och kolla och kanske gå dit en gång åtminstone och känna efter om det känns bra :) Som du skriver så går livet upp och ner och ibland kan det vara bra att ösa ur sig lite av allt man funderar på åt någon utomstående som kan ge nytt perspektiv på det hela :)

Hoppas du får en bra vecka och känner dig mer uppåt snart igen! <3

Sandra

Åh klänningen är jättesöt, hon kommer bli så fin i den :) önskar dig också en bra start på veckan <3

ulllie

är oxå ledsen här idag så vi kan slå oss ihop <3 jobbigt kramar om dej

va fin den va gillar blå mycket faktiskt blå tröja just i detta nu =)
hoppas dagen börjat på bästa sett kram

Carro

Jättesöt klänning :)

J

Fin klänning!!

Anita

Underbart porslin! :D

Mirre - Sweetwords

Oh den klänningen har tösen fast den med rosarutigt, så fina

NORRSKEN EMMA

vilken söööt klänning!!! =)

ha de bäst kram

Tilda Barkselius

Tråkigt att du känt dig låg, hoppas det blir bättre snart <3

Natalia Richardson

Ring mig ang samtals städ vännen,kram

Heléna

Så söt klänning :D Vi har haft regn nästan hela dagen och elak blåst, så jag längtar verkligen efter solsken och värme nu! Hoppas du har haft en fin kväll <3 Kramar <3

jannice

mysigt!!! :)

jag känner mig också låg nu... vet inte riktigt varför... :/

ha en fin dag! Kram

elisabeth

så söt klänning :)
på vc har dem en jättebra kurator börja där tycker jag...är det mycket i livet så är det skönt att få prata av sig...sköt om dig kram kram <3

Svar: Tack visst e den 🌟Ang kuratorn så vet jag vem du menar hon har tyvärr gått i pension men finns säkert en ny bra ! Ska bara få tummen ur och ringa😀Kram
mammansprinsessor

ulllie

Tack för kramen den behövdes verkligen idag <3 tack
finkvälssbild du lagt på insta
fin tisdag raring kramar om

Hanna

Vilken fin klänning! Blå är min favoritfärg och prickigt är bara så fint! Kram

starsinlife.blogg.se

Ja nu längtar man efter sol, värme ljumma kvällar ♡

Emelie Andersson

Åh vilken söt klänning :)