Onsdagsbubbel

 
Det blev en liten pause igen :)
I bland finner man ingen inspiration helt enkelt och sedan är jag den där överkänsliga typen som bara har tänkt o gnagt på terrorattacken och det blir ingen gladare av att läsa om.
 
I morse hade jag en dejt med grannpappan och hans två underbara döttrar i typ samma ålder som mina två yngsta på Leos Lekland.
Björn jobbar så det är väl tur det finns grannpappor att hänga med under påsklovet:)
Vi hade i alla fall trevligt vi lunchade och barnen lekte sig trötta.
När vi kom hem slängde jag Engla i badet och när hon drog ur ploppen så forsade det vatten i hela badrum och utanför dörren ut mot trappen herre jösses.
Men nu e det åtgärdat :)
 
Har korkat upp lite bubbel läser min byggtidning:) härlig inspo jag vill så gärna ha en pergola.
 

 
Snart är det Rebecca Martinsson på Tv 4 och den vill jag då inte missa, den e ju så spännande och bra.
Ser ni?
 
Kramar och kärlek till dig!
Netti Starby

Oj vilken otur det blev med vattnet i badkaret och sådan oplanerad extrajobb är det sista man vill ha. Men vad skönt att det blev åtgärdat och du får ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Mirre - Sweetwords

Bra att låna andras pappor ibland =D

Natalia Richardson

Kul att du är tillbaka vännen,kram.

Heléna

Ja tur att det finns andra vuxna att umgås med när barnen leker :D Oj - det lät dramatiskt med badvattnet! Hoppas inget blev skadat av vattnet! Du gör så rätt som unnar dig lite bubbel :D Jag tittar också på Rebecka Martinsson - är ju så himla bra och spännande!!! Kramar <3

NORRSKEN EMMA

Vill önska dig /er en glad påsk :D

kram

starsinlife.blogg.se

Ja den ser vi, vad bra den är! Glad påsk ♡

eva%20linah

va mysigt!! <3