Påskdagen och Baby bossen


Kvällens påskmeny:)
Nja kanske mer efterätt då.
 
Bokade bio till mig och små tjejerna i morse
Vi åkte till Täby på eftermiddagen och såg på Baby Bossen.
 
Händer inte så mkt mer här hemma hos oss.
Alexandra övningskörde igår och jag satt i baksätet och heja på:)
Ja ett barn till som kommer att få körkort före mig:)
Jag känner mig snart för gammal för att ta det där kortet. Blir bara fegare med åren och självförtroendet är kass.
Det är verkligen något som jag ångrar djupt i mitt liv att jag inte tog körkortet tidigare eller när jag väl började uppe i Norrland.
Men man vet aldrig;)
 
 

Önskar dig en trevlig kväll.
Kram och skål.
 
Malin

Jag väntade i nästan 10 år (tog alltså mitt när jag var 27) och bara det kändes dumt när jag väl satt där bakom ratten. Jag var absolut extra nervös och man tänker nog lite väl mycket som vuxen MEN, med det sagt så hjälpte mina extra år när jag väl skulle skriva teorin och köra upp. Alla rätt på teorin och klarade uppkörningen utan problem på första försöket prick på dagen 7 veckor efter att jag tog första lektionen. Tror det skulle gå ännu snabbare om man är ytterligare äldre. Mognaden hjälper liksom. Mitt tips är att inte köra hemma med någon man känner utan bygga en fin relation till en körskollärare istället. :)

Svar: Tack snälla ja så är det nog speciellt om man vill fortsätta vara sambos:)Tål att tänkas på, kramis
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Klart du klarar av det gumman,jag tror på dig vännen,kram.

Svar: Tack snälla:)
mammansprinsessor

Maxarna

Aldrig för sent att ta kortet.. Heja dig..

Svar: Hur har du kunnat missa skam 😉 Du har några timmar av skratt och tårar framför dig.. Fördelen är att avsnitten är mellan 15-45 min långa..

Svar: Haha ja så är det väl. Tur avsnitten en korta då:)
mammansprinsessor

Sarah

tack visst är den=)

Sandra

hoppas du haft en bra påsk helg <3
ditt nya hår är så snyggt!!

Kram <3

Sara, 31 år Stockholm [email protected]

Det är aldrig för sent! Jag har tagit körkortet men vågar inte köra så ofta. Meen en dag ska jag bli av med den rädslan och det kommer du också bli :) kram

Svar: Tack snälla 💞Kram
mammansprinsessor

ullie

vet du när ja tog körkort va det en dam på 63 som tog samtidigt så inte för sent alls bara att skylla på sättigång sån frihet så fin i håret glömde ja skriva

Svar: Maj gad 63 år haha ja bättre sent än aldrig kanske 😊Kram
mammansprinsessor

Anita

Snyggt hår :D :D

Svar: Tack snälla💞
mammansprinsessor

ajlimullersandvik.blogg.se

När jag var 22 år fick jag tummen ur och tog körkort. Jag körde via trafikskola endast, hade ingen att övningsköra med hemma. Det tog sju veckor och därmed ca 14 körpass och sedan var det klart :-D do IT!!

Svar: Hoppsan där gick det undan ⭐️Kramar
mammansprinsessor

elin

Sv: åh tack så mycket , gud vad fin du va håret<3

Therese Bjärstig

Var filmen bra? Bogge tjatar om den så jag lör nog få gå och se den med honom... och du fixar kortet galant bara du bestämmer dig! Men förstår att du drar dig, kan känna så när jag under perioder kört lite av någon anledning...kram

Svar: Ja precis man måste bestämma sig oxå 💞☺filmen var uppskattad av oss alla 👍🏽Kram
mammansprinsessor

Julia Svensson

Älskar ditt hår!

Svar: Tack snälla 💞💞
mammansprinsessor

The Queens Diary

Fin du är och kul med bio :)

Pauline Hurtig

jag har körkort men hatar att köra..önskar nästan att jag inte hade det, men det känns som tryggt att ha :)

Annas fotnoter

Jag var hela 39 när jag tog körkort :) Du fixar det galant tror jag!
Snygg du är i håret! Älskar färgen.
Kram

Svar: Tack snälla 💞Kram
mammansprinsessor

elisabeth

haha förstår precis vad du menar sitter i samma båt själv ;) men som sagt det är väl aldrig för sent :)
vad fin du är och det syns vart alex har fått sina fina drag ifrån :) kram