Påsken smyger sig på


Jag vet inte varför jag tycker påsken e så mysig egentligen, Men kanske att det är vår och vi går mot rätt tid.
Man blir glad av alla härliga färger som tillhör påsk.
Själv är jag lite allergisk mot just alla neonfärger på fjädrar och tuppar, Vill ha en liten mer diskret nyans :)
Hittade dessa supersöta påskägg på blomsterlandet som jag hänga i körsbärsgrenarna.
Tar ogärna in björkris då barnen har kompisar som inte tål det.
 
Alltså den här kaninen är ju så toksöt . Jag är så sugen på att skaffa kanin:)
Så här ser det ut i hallen och det behöver inte vara så mkt mer än så:)
Morötter till barnen då blir de extra glada under påsk :)
Snyggaste påskfjädrarna köpte jag hos lokala blomsterhandeln.
 
 
Även övervåningen har fått lite påskpiff av de söta kaninerna även de från blomsterlandet.
 

Har du börjar påskpynta hemma hos dig?
 
 
norrbotten emma

såå fiint! =)

ha en bra dag
kram

Netti Starby

Så himla fint och jag föredrar också mer diskret! <3 Kramis

Biggeros

Jag har bara bytt ljus och tagit fram någon tupp. Det kanske blir några påskägg i riset...ja, eller mina svarta dekorationspinnar som jag har stående i en stor urna på golvet=) Det blir varken några fjädrar eller björkris här. Svårt att få tag på÷(
Jätte fint påskpyntat!!

Gabriella

Åh så fint!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Jag påskpyntade faktiskt nu i helgen och jag har gjort det hela otroligt diskret att jag nästan kan tänka mig att ha det så året om, haha ;)

Eva`s blogg

Nej jag tar det i veckan som kommer :) blir lite ris o så bara :) så fint du gjort hemma kram

Mirre - Sweetwords

Ohh superfint och söta små ninisar på blåa kulorna =D

trisiaa

åhh så fint!

Heléna

Så fint du har gjort Petra :D Påskäggen med kaninerna på var verkligen supersöta! Jag har inte börjat att påskpynta än utan det blir nog först framåt helgen tror jag. Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen! Kramar <3

Anita

Men åh, så påskfint :D