Söndag

 
 
Engla med sin kompis som har sovit över i natt:) Tjejerna somnade vääääldigt sent :)
Vilket underbart väder vi har denna söndag.
Vi har precis grillat hamburgare till lunch.
Barnen åt med god aptit och nu är det studsmattan som gäller.
 
Nova har varit på sin cirkusgymnastik och det var inte helt lätt att komma dit då hon brast i tårar för att hon inte kan göra raka fina kullerbyttor,lilla hjärtat med så höga krav, jag valde att stanna kvar denna gång och hjälpa henne. Hon var jätteduktig.
 
Snabb och enkel lunch denna söndag
 
Vad händer hos dig?
 
norrbotten emma

härligt de ser ut =)

ha en fortsätt fin dag

Mirre

Men oh så härligt och gott

Netti Starby

Vad mysigt med lunch utomhus och hamburgare är så himla gott! <3 Kramis

Heléna

Så mysigt :D Gott att äta utomhus och hamburgare är aldrig fel :D Så bra att du stannade och hjälpte henne med kullerbyttorna <3 Jag har vårstädat balkongen så nu får våren se till att stanna kvar :D Ha en riktigt fin kväll fina Petra <3 Kramar <3

ullie

men lilla gumman då ja det är ju inte lätt
va fint ni har det <3

Anita

Härliga bilder :)

The Queenie

Åh så mysigt :D

Biggeros

Jag har hört vilket underbart väder ni har haft på sina delar av Sverige =) Det är inte lätt när dessa små liven ställer för höga krav. Min dotter gör det fortfarande men det går bra för henne=) Kramiz

Matilda Berlin

Men åhhh vad underbart det ser ut!!! <3

A M

Jag har hört mycket bra om den Emma.S!! Så mysigt!
sv: JA ellerhur, man borde göra sådan oftare! :D
KRAm