Söndagshopping

Engla har shoppat :)

Hej Söndag
 
Skrev ju igår att jag var så mätt att jag mådde illa.
Tyvärr gick illamåendet inte riktigt över det slutade med att jag tillbringade min kväll i badrummet för att sedan stupa i säng;) vet inte om det var någon krydda jag inte tålde, ingen annan blev dålig.
Men nu e jag på benen igen:)
 
Medan Nova hade sin cirusgymnastik så passade jag och Engla på att shoppa en vårjacka och lite lite annat krafs.
 
Hon har länge önskat sig en bomerjacka och nu slog vi till på en svart.
 
Cool keps och coola brillor blev det också tillsammans med fransväskan.
Nu ska jag slänga barn i badet och sedan packa skolväskor och lägga oss tid ( vi får väl se)
 
 

Kramar från mig
Netti Starby

Vad tråkigt att du mådde illa efter maten. Jättefina köp till tjejen! <3 Kramis

Natalia Richardson

Tråkigt att du blev dålig.
Fina saker ni hittade,skönt att du mår bra i dag,kram.

Mirre - Sweetwords

Snyggt

Heléna

Så fina saker hon hittade :D Alltid roligt med lite nytt till barnen :D Så tråkigt med illamåendet :( Kramar fina Petra <3

Veronica

Så fina kläder ni hittade, precis sånt min 9-åriga tjej också gillar😃 Hon har både så'n jacka o väska, alltid kul med lite nytt! Kram!

Svar: Men vad roligt:) ja alltid kul med nytt o de växer ju fooort. kram
mammansprinsessor