Att ladda inför höst

Det lackar mot höst.. Nya höstfärger på naglarna och jag tycker att HM.s nagelack  är toppenbra och bra kampanj nu med ta 3 bet för 2.

Skulle bara titta in på lager 157för lite span ... Kom ut med lite nytt inför hösten:)

Hej Torsdag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om denna dag, tankarna far iväg på annat....
 
Det gör ont i mig
Gör ont att veta
Vill inte veta ändå vill jag vara där o stötta.
 
 
Jag talar i gåtor jag kan inte dela med mig av allt...
 
Kram
 
 
 
 
Netti Starby

Så mycket fint du har köpt inför hösten! :-D Kramis

Svar: Tack 💕
mammansprinsessor

Josefin

Det är så jobbigt när man inte kan påverka ett beslut fast man verkligen vill. Hoppas att allt löser sig!

Svar: Tack ja man kan inte påverka något 💕Krsm
mammansprinsessor

Sandra

så mycket fint du har köpt :) och med dina "gåtor" märker man att det är något som inte stämmer jag hoppas att du mår helt bra snart, du är en kämpe! Kram <3

Svar: Tack💕Egentligen mår jag superbra men lite kämpigt med vissa delar runt omkring mig men allt blir bra tids nog 💕Kram💕
mammansprinsessor

Norahsmamma

Massa fin shopping!!

Svar: Tack så mkt 💕
mammansprinsessor

elin

Kul med shopping!<3

Svar: Ja det är kul:)
mammansprinsessor

jannice

Vilka snygga lack!! Gillar att man få ta 3 bet för 2... Kanon ju! :)

Svar: superbra:)
mammansprinsessor

Heléna

Så fina nagellack och roligt att du hittade en massa fint på Lager 157 också :D Ja ibland är det så vännen att det gör ont inombords och man vet varken ut eller in. Jag hoppas det som tynger dig löser sig på något sätt <3 Kramar <3

Svar: Tack visst var det fina höstfärger:) ja ibland vet man ingenting men som sagt att löser sig kramar
mammansprinsessor

JossanHaugen

Snygga nackellacks flaskor från HM :) Vilken är din favoritfärg på nackellack?

Svar: Visst e dem:) tror rött i nuläget är min favoritfärg
mammansprinsessor

JossanHaugen

Okej ja rött är en favorit här också :) Men i sommar så har jag kört på lila, då jag har haft lila gips på ena benet, Måste ju matcha med tånaglarna :)

Svar: Såklart:) kram
mammansprinsessor