Fisk är gott

 
Något vi äter extra ofta under sommar är fisk/lax och härliga laxburgare.
Färsk potatis med smör och flingsalt de e susen :)
 
Förra veckan då vi besökte Göteborg blev det både två och tre stora räkmackor, älskar skaldjur.
 
Sushi är också vansinnigt gott och Engla har blivit lite små intresserad men börjar försiktigt med avokado bitar:)

Äter du mer fisk om sommaren?
 
jannice

Älskar också äta en massor fisk ovh räkor! Ser gott och fräsht ut :)

Netti Starby

Åh vad gott det ser ut men jag är så dålig på att äta fisk året runt! Kramis

Jenny

skaldjur älskar jag men inte fisk :) önskar jag kunde äta det oftare

Jessica Högberg

Det gör jag nog, sushi har jag längtat efter ett tag

elisabeth

blir mera fisk på sommaren här med känns det som....karln älskar att fiska men inte alltid som det nappar ;) vi äter både räkor och mkt fisk just nu...ogillar den frysta från ica,föredrar färsk fisk som röding och rengbåge från fiskhandlarna istället.barnen gillar också sushi,en annan har bara testat laxsushi :) men fisk är så gott och så nyttigt...men dessvärre så satans dyrt iaf om man ska köpa det i affären...nu längtar jag efter kräftor haha ngt som hela familjen gillar :) kramizar

Sandra

Jag gillar knappt fisk, har ogillat de typ hela mitt liv men har för bara typ 1-2 år sedan börjat äta lite fisk! :)

Svar på din fråga, nej det var inte den Jumpsuiten den jag lottade ut då var vit & i helspets <3
hoppas du och barnen mår bra <3 kram

Pillan

Jag är en fiks-människa, alltså föredrar det framför kött! Men jag tror inte därför att jag äter mer om somrarna...jo kanske om man lägger till surströmmingen! Ha ha

Kram P

Eva`s blogg

nja sådär, men när vi reser gör jag :) mums kram å sov gott