Kitchen Aid


Det där med frukost när man är ledig och har ett låååångt sommarlov med barnen.
Man måste ju variera sig och prova på lite nytt.
Våran smoothies maskin gick sönder början av sommaren och barnen älskar smoothies och det går ju att göra hur många olika alternativ som helst bara låta fantasin flöda.
 
Björn kom hem men en ny maskin från kitchen aid så nu är det smoothies morgon och kväll igen.
 
 
 
 
Matchar våran hushållsmaskin perfekt:)
 
 
Nu är det exakt en vecka till skolan börjar.
Denna sommar har gått ovanligt fort , jag vill bara stoppa tiden nu.
Minstingen börjar i första klass:)
 
Jag har lärt mig en hel del denna sommar och ska ta  vara på varje stund och inte låta någon negativ stress ta över mitt liv.
 
Det jag inte hinner idag hinner jag med i morgon:)
 
 
Eva`s blogg

mysigt o gott är du nöjd med den blendern krossar den i oxå? jag måste ha en ny :) kramis

Svar: Ja den krossar is och en massa annat:) tyvärr låter den för djävligt precis som alla andra blender lite dyr men det var sambon som ville ha den:)kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad härligt med en ny smoothiemaskin och du får ha en fin dag! :-D Kramis

elisabeth

håller med smoothies är så gott...här görs det också mycket smoothisar till både mig och barnen...hade gärna köpt kitchen aid(köksmaskin) men tycker den är för dyr...men fint med matchande märken :)

Svar: Ja den matchar ju i alla fall men låter för jäkligt varför finns det ingen mixer som låter mindre barnen drar på sig hörselkåpor 🙈😂
mammansprinsessor

ullie

men såna där mackor är sååå goda har ätit tre dagar i rad nu =) men är det gott med tomat på ? Har ätit med ägg men inte tomat är det mummsigt?

Svar: ja tomat på funkar toppen:)
mammansprinsessor