Lätt på foten


Nu kan jag slänga mina fula foppatofflor och ersätta dem med ett par coola Adidas tofflor i stället.
Dessa var ju heta på 80-talet och nu har de gjort comeback :)
Skönaste badtofflan.
 
Ett varsitt par till mig och Björn.
 
Dessa är supersköna så det blev ett par vita sneakers:)
Jag vet att det snart är höst men jag lär inte frysa ihjäl direkt.
Badtofflorna kommer vi har stor användning av i vinter när vi ska till värmen hela familjen:)
 
Netti Starby

Vad skönt att du kan slänga foppatofflorna och så fina skor! :-D Kramis

Jessica Högberg

Inte heller fel med ett par nya vita när våren kommer 😉

Svar: Nä precis måste ju tänka logiskt:)
mammansprinsessor

Carolina Thoor

Snygga! Hade också slängt mina foppatofflor för dessa :D

Sv; jo, men visst är det det. Nackdelen med att pojkvännen började 4:45 på sitt gamla jobb. Men inte nu då han slutade där i torsdags :D
Ja, det är underbart!

elisabeth

hihi ja dessa badtofflor är faktiskt snyggare än foppisar :) minns att man hade dem mkt på 90-talet. mina foppisar har jag bara som trädgårdsskor faktiskt men sen har man ju flipflops ;)
vart ska ni åka denna gången?? är såå avis på dig som är ute och far till värmen....kram <3

ullie

ja men badtofflorna va ju så sköna de kommer bli perfekta