Lördag


Ikväll blev det lax till kvällens middag
Hela barnaskaran samlad vi bordet, inte alltid det är så då man har en vuxen son.
Ibland e det svårt att förstå!
Man vill alltid ha dem små:)
Vill alltid ha koll och kunna förstå.
 
 
 
Älskar mina fyra barn mer än livet och jag vill alltid att vi ska står nära varandra!
 
Kram och var rädd om dig
Eleonora Adriana ♥

Så mysigt!

Asylmamma

Så mysigt att ha alla samlade ❤️ Tycker så mycket om när hela familjen är samlad!

ullie

usch tycket det e min fasa redan tim 15 snart har ju börjat va ute mera me kpoisar o ja bra men fy då kommer mamma känslor o han e inte hemma o äter usch tänk man har tre o du fyra vänjer man sej =) kramizar o tack ja e jätte nöjd

ullie

usch tycket det e min fasa redan tim 15 snart har ju börjat va ute mera me kpoisar o ja bra men fy då kommer mamma känslor o han e inte hemma o äter usch tänk man har tre o du fyra vänjer man sej =) kramizar o tack ja e jätte nöjd

ullie

usch tycket det e min fasa redan tim 15 snart har ju börjat va ute mera me kpoisar o ja bra men fy då kommer mamma känslor o han e inte hemma o äter usch tänk man har tre o du fyra vänjer man sej =) kramizar o tack ja e jätte nöjd

ullie

oj förlåt för spam inget syns o nu kom alla upp guud

Mirre Sweetwords

Oh mysigt och härligt med alla samlade, så gött, samt gott allt se rut

Netti Starby

Så himla mysigt! <3 Kramis

jannice

Mysig lördag!=)