Mina skoltjejer


Igår drog skolorna igång efter ett långt härligt sommarlov.
En börja ettan den andra i mellanstadiet och den tredje andra året på gymnasium.
Spännande för alla tre.
Alexandras skola har flyttat till nya trevligare lokaler och nu finns det café och lite mer mysfaktor;)
Nova har fått Englas gamla klassrum och lärare.
Engla har bytt till stora skolhuset.
Tjejerna går inte på samma fritids och Engla kommer säkert inte gå på fritids alla dar i veckan eftersom det är längre skoldagar nu i mellanstadiet.
 
Nu har jag äntligen köpt terminskort till tjejerna:) har tjuvåkt med Engla snart tre år:)Får typ magsår att kliva på bussen och chansa eller spela korkad.
Här i sthlm måste man betala då barnet fyllt 7 år.
Jag har inget körkort och det skulle aldrig funka att gå varje morgon för oss ,min granne gjorde likadant så jag känner mig inte ensam.
 
Ikväll har jag äntligen fått en tid till klipp o sling hos min frisör, vill ju vara fin till helgen då vi ska på släktträff  i Värmland med Björns familj:)
 
 
kramar
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vad skönt att ni har skaffat terminskort och jag har inte heller någon körkort! :-D Kramis

Svar: ja skönt vi kan visserligen cykla men det är snart snö på gatorna ändå:)kram
mammansprinsessor

Jessica Högberg

Får dom inte skolkort???

Svar: Nej vi bor för nära 🤗
mammansprinsessor

Hanna Karlsson

Jag tycker att bebistiden går fort men tiden går ännu snabbare när barnen börjar skolan. Yngsta barnet började i torsdags och helt plötsligt känns hon så stor.

Svar: Ja Gud ja min äldsta är snart 27 år 😀
mammansprinsessor

amanda

Så fin första bild<3

Svar: Tack 💕
mammansprinsessor

elin

Kul med tenniskort!<3

Svar: 😂👍
mammansprinsessor

ullie

samma här från de fyllt 6 år
jo men ja vet ju o bättre o vänta ja orkar ju inte gå nu så hur ska ja orka jobba då ?? Bättre o höra proffs åsikt liksom

kram fin ao må så gott i morg

Svar: Ja bäst att vila upp dig ❤️
mammansprinsessor

Eva`s blogg

vilka fina tjejer du har ..körkort har jag o det är en frihet hi hi hoppas du får en fin dag kram fina du

Svar: Jo det e tydligen det 🤣👌kram
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Du är nog långt ifrån ensam om att ha tjuvåkt med barn i kollektivtrafiken :) Härligt med en frisörtid inbokad!

Svar: Haha tror jag med 😂
mammansprinsessor

elisabeth

hihi går det så går det...både i sthlm och häruppe har min kille fått åka gratis,eftersom han alltid varit liten till växten haha...men det händer inte så ofta längre då han är en lång 14 åring nu.. ;)

Svar: haha ja man måste ju försöka:) Nova är dessvärre lång så jag vågar inte fuska med henne längre hihi men hon är ju 7:)
mammansprinsessor