Rituals

 
Som ni vet så älskar jag rituals produkter när det kommer till duschcreme och bodylotion.
Köpte en ny fräsch doft och bodylotion har skimmer i sig och det är så snyggt på sommaren när man är brun.
Fick med en liten ansiktskräm med solskyddsfaktor som jag kommer testa i vinter när vi reser till hettan.
 
Denna doftar så grymt gott .
 
 
 
Nackdelen med denna flaska är att det går inte att flyga med dem om man inte vill ha skum i hela resväskan:)
Så denna tar jag inte med på nästa flygresa då den inte klarar trycket;)
 
Haha detta skulle barnen se då hade de gjort slime av den:)
 
Har du några favoritprodukter?
 
 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Kul att läsa Rituals ska öppna här i stan men själv har jag aldrig gjort ett besök där :)

Amanda

Åå jag bara älskar Rituals och den limited edition är så himla fräsch <3

Mirre Sweetwords

ohh verkar riktigt fräscht

Asylmamma

Jag fick schampo i halva min resväska en gång och efter det så får alla flaskor och liknande en plastpåse runt sig... kul i efterhand men inte så mycket där och då 😂👍🏻

ullie

åh men va mysigt
ja idag fick de stränga order här o bara en klick schampoo vid duschen är såå himla trött på att de gör slime utav precis allt man har

Eva`s blogg

kör med mina nivea som jag älskar q10 :) resten köper jag utomlands orkar inte dra med det hehe kramis

Jessica Högberg

Hehe, du gillar verkligen inte slime?

Svar: Nää inte direkt:)
mammansprinsessor

Linda

Här hemma har det gått en massa schampoo och balsam och raklödder till att göra slime, man får ju snart gömma allt hihi. Kram

elin

Åh älskar deras produkter och den du har där luktar ju så gott!<3