Sommarfest med Sean banan

En selfie med Sean banan 🍌💛
 
igÄr var vi pÄ Vallentuna IP som hade sommarfest.
 
sean banan upptrÀdde och det fanns en massa hoppborgar till barnen 
 
 
 
LĂ€ngst fram stod tjejerna med sina kompisar och dansade till Sean banan 🎉
 
Han Àr verkligen rolig och vÀldigt mÄn om sina fans.
Engla stĂ„r i kö för autograf och en selfie med Sean banan ❀
 
Har du kĂ€kat korv frĂ„gade han engla đŸ€ŁDu luktar korv .... haha 
 
 
vilken hÀrlig idol som tar sig tid med alla sina fans ,inte alla som gör !
dessutom skrev han nÄgra söta emojer pÄ  mitt instagram konto nÀr han sÄg bilden pÄ honom och engla.
❀
 
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh sĂ„ fint att han lĂ€gger ner sĂ„ mycket engagemang i sina fans! Blir sĂ„ glad av sĂ„nt :)

Svar: Ja det betyder mkt 💃
mammansprinsessor

Netti Starby

Åh vad gulligt av honom och han Ă€r verkligen grym! :-D Kramis

Svar: Tycker jag med 🍌💃
mammansprinsessor

Fröken M

Men va roligt !!
Jag Àr nog lika förtjust i den dÀr "bananen" som Viggo Àr hÀr.
Musiken kanske inte Àr det bÀsta jag vet precis, men den fÄr mig ALLTID pÄ bra humör.
Ding-ding-ding-ding-DING-hÀr-glider-kingen-in...
Love it !! :)

Svar: Haha eller hur det svĂ€nger om bananen đŸŒđŸ€Łman blir glad av honom och han förmedlar sĂ„ mkt fint till barnen tycker jag
mammansprinsessor

Eva`s blogg

ja det Àr kul för barnen o han Àr ju sÄ skön :) kramis

Svar: Haha visst e han 👍🍌
mammansprinsessor

Carolina Thoor

Vad roligt! Minns dÄ jag hade ett back stage kort och fick trÀffa pÄ honom dÄ jag var kanske 12-14 Är. Minns att han stod och twerkade (stavas det sÄ?!) och det Àr typ det minnet jag har utav honom :'D

Sv; jo tack, det var det verkligen!

Carina Marianne Holst

Haha vad kul.Och vad gulligt. Han var hÀr ocksÄ i förra veckan. Kram pÄ dig!

NICOLE

SĂ„ trevligt :)

Asylmamma

Åh sĂ„ gulligt gjort av honom! FörstĂ„r att det betyder jĂ€ttemycket för alla barn❀

Svar: Ja verkligen 👍â˜ș
mammansprinsessor

Sarah

SĂ„ kul me sommarfest :)

elisabeth

trots det mulna vÀdret sÄ verkar ni haft solsken denna dagen!! sÀga vad man vill om bananen men lÄtarna Àr trallvÀnliga :) kul att engla fick en bild tsm med sin idol...kram

Svar: Haha det kom nĂ„gra rejĂ€la skurar mellan uppehĂ„llet 💩En aning blöta men bananen var bra 🍌😝kram
mammansprinsessor

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare och doula ★

Men du sÄ roligt :D. HÀrligt verkligen och han verkar sÄ hÀrlig mot barn verkligen :)

Elisabeth

Sv:hahaha jag syftade mer pÄ solsken i sinnet ;) det mÄste man ha mycket av denna blöta sommar :P kram