Torsdag

 
Köpte mig en pliserad kjol i helgen som jag blev förtjust i . Äger knappt någon kjol och denna var stilren i marinblått ,matchar väldigt bra till mitt överkast 🙈
 
Jag tycker att denna sommar har varit knepig att klä sig.
femhundraelva ombyten per dag typ.
 
 
Hittade en klänning som var så himla fin och alla säger att det är min färg och att jag passar i den.
jag provade till en början en ljusrosa men där såg jag ut som en jäkla falukorv.
När jag på skoj prövade den lite mörkare färgen så tyckte jag den var så fin.
vi har släktkalas med Björns familj i värmland nästa helg och vi alla bor på en herrgård.
 
Tänker nog köpa denna och sedan gå till skräddaren för att sy upp den lite.
 
Det kommer säkert fler tillställningar jag kan använda mig av denna fina långklänning ❤️
Så jag slår nog till.
vad tycker du ? 
inte alla som klär upp sig i hans släkt men jag tänker göra det för jag tycker det tillhör och jag vill känna mig festlig.
Netti Starby

Åh vilka fina plagg du köpte! :-D Kramis

Eva`s blogg

åh va snygg kjol o klänning klart man vill klä upp sig :) du blir festens drottning finis kramis

Svar: haha oj då:) tack så mkt fina Eva.
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så kul med släktkalas! Tycker klänningen var superfin :)

Svar: Tack snälla:)
mammansprinsessor

Hanna Karlsson

Klänningen är verkligen jättefin!

Svar: Tack snälla:)
mammansprinsessor

Amanda

Så fin outfit!<3

Svar: Tack så mkt:)
mammansprinsessor

Hemljuvligahem

Klänningen är ju bara ur läcker, klart att du ska klä upp dig om du känner för det. Kjolen var ju också jättefin och marinblått är så snyggt. Kram

Svar: Tack så mkt :) kram
mammansprinsessor

ullie

men va snygg den rosa va ja lite lång köpe du den ??

ja då " lilla " timpan han är inte så lite längre 193 va han på senaste mätningen :D liiiiillla mamma säger ha ha ha

jannice

åå,vilken fin färg på klänningen! du passar i den. var köpte du den klänningen? Kram

Svar: Tack snälla, Den kommer från VILA kramar
mammansprinsessor

Evelina Wilson

Klänningen är jättefin, bra med den mörkare nyansen, du passar jättebra i den :) Och klart man ska klä upp sig när det är kalas! 😄👌 Kjolen gillar jag också!

Svar: Tack snälla rara:)
mammansprinsessor

elisabeth

Tycker du passar jättebra i denna färgen,mycket bättre än den blekrosa. :) sen verkar du kunna bära upp en långklänning,inte alla som gör :)
just klänningar har jag jättelite av...och självklart ska man klä upp sig när man ska på galej,även fast det bara är med släkten :) kram

Svar: Tack snälla, ja den ljusrosa var inte snygg på mig alls,ja precis så tycker jag med:) haha kram
mammansprinsessor

Jessica Högberg

Otroligt snygg klänning!

Svar: Tackar:)
mammansprinsessor