Födelsedagsfika


 
Idag hade vi födelsedagsfika för mig.
Fyllde i går och jag blev uppvaktad av mina tre sessor och Björn med frukost  o paket på sängen men vi hoppade över fikat eftersom vi firar mig i dag med syster och familj samt våran bror.
 
 

Skönt att bara bjuda på fika vi bjuder annars alltid på middag men i julstressen är det oftast ingen som hinner med middag så jag är glad att det överhuvudtaget kommer någon:)
 
Engla och Nova gjorde goda strösselklubbor :)
Nu ska vi rulla vidare på våra köttbullar och sedan slänga i hop en middag för att sedan spela bingolotto och dricka bubbel ur mina nya champagneskålar jag fick av Björn igår:)
 
Önskar dig en magisk  uppesittarkväll kväll
 
JULKRAM FRÅN MIG
 
 
 
ullie

gillar dina ljusstakar på soffrumsbordet .
Grattis igen fina o det ser så mysigt ut med gott fika
önskar Er en jätte härlig julafton med många klappar o massa god mat kram kram

Eva`s blogg

Åh va mysigt, mysigt med fika tillsammans <3 här är oxå bingo :) utan vinst nu är det sängen sov gott å god jul fina kram

Netti Starby

Vad mysigt och grattis i efterskott! :-D Kramis

jannice

Hipp hipp hurra i efterskott! Hoppas att du fick en mysig dag! Ha en fin julafton med familjen din. Kram Jannice

Biggeros

Grattis i efterskott och God Jul🎅🌲🎅

Natalia Richardson

Grattis i efterskott vännen.