Håll Masken

 
God morgon alla fina.
 
Hoppas ni sovit gott :)
Själv har jag legat och trängts med Engla och Nova
En som stal täcket av mig och en som väckte mig med sitt kliade eksem,bara upp o smörja mitt i natten.
Smörjer alltid Nova varje kväll med återfuktade hudkräm och oftast med kortison salva på eksemen.
Men missade kortisonen igår.
 
Funderar vilket årtal jag sov en hel natt ;)
 
Att återfukta huden är viktigt även för mig som har en fet hy :)
Har en del återfuktande masker som jag kör fler ggr i veckan i mitt ansikte.
Rena lyxen att få stå där i badrummet o kleta på sig dessa masker.
 
Detta är min favorit tyvärr snordyr och även min tonåring använder denna så nu får jag snart gömma den:)
Alltså den luktar så gott och den är som gummi:)
Helt underbar att smörja in.
Ansiktet blir som en len babyrumpa efteråt.
 

Ska spana lite på Codage dagkräm och se om det är något jag ska beställa,Nu använder jag Emma s men vill ha något annat och lite bättre , egentligen ska jag använda retinol för det är nog bäst för min hud som har lite små finnar och åldrande hud.
Bara att leta vidare i skönhetsdjungen.
 
Vad använder du?
 
 
 
 
 
 
Biggeros

Alltid intressant att testa på nya krämer. Jag använder alktid en dagkräm men dessvärre glömmer jag bort att ßmörja in mig med nattkräm. Jag har flera burkar men vad hjälper det...
Jobbigt när tösen har eksem🤔

Jenny

åh vill också prova den men som sagt dyr tyvärr :/ Ja de ska bli kul att få prova hennes hudprodukter, super nöjd med hennes body lotions om luktar gott och deon.

Men provade ju ett ny produkt för ett tagsen och efter de tycker jag min hud inte vart sig själv. Får typ små utsslag inte finnar men ja vet inte va de är :/ typiskt man ska få sånt nu när man är över 30 som inte haft de innan :)

hoppas du har en fin onsdag annars Kram

Moa

Jag letar runt som en galning efter den rätta krämen men hittar aldrig😳 kanske ska prova den du använder? Tack snälla för tipset. Kram finaste Petra ♥️

jannice

Denna lär jag testa! Kan man köpa den på Kicks tro? måste spana in.. Verkar så intressant. Älskar också olika masker! Rena lyxen. kram