Julafton 2017


God fortsättning på julen önskar jag dig!
 
Det blev julafton även hemma hos oss igår:)
Vi var dock dåliga på planering men nu har vi lärt oss det också.
Besökte min pappa och mammas askgravar som ligger på olika kyrkogårdar och det tog sin lilla tid med tanke på avstånd och trafik så det gör vi inte om nästa jul.
Men jag ville så gärna tända ljus för dem.
 
 
 
 
Tänk att tomten hittade hem till oss :)
 

Alla mina fyra samlade
 
Kvällen fortsatte med ännu mer mat o godis klappar och film precis som det brukar på jul.
 
 

 
 
Händer inte så överdrivet mkt här hemma denna dag.
Nova är och leker hos klasskompis och ikväll ska hon få ha sin kompis på övernattning för första gången så spännande :)
 
I morgon är det hög tid att packa resväskorna för snart åker vi mot värmen som vi längtar och det var den stora julklappen från oss till alla barnen :)
 
Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det och god fortsättning! <3 Kramis

ullie

oj nä man ska nog helst inte ut o åka på julafton verkade rätt koatiskt här runt

idag har jag besökt min pappa han har cancer o inte långt kvar det är sååå jobbigt :(

god fortsättning vännen kramar om

Fröken M

God fortsättning fina du !
Här hade vi en ambition om att fira vår första jul hemma nu när vi har stort och plats för många,
men jag ändrade mig i sista stund.
Jag orkade helt enkelt inte med allt ståhej och fix utan valde att åka bort och fira istället - i år igen... ;)

Gud va härligt med semester !!
Vart åker ni ?

KRAM

Eva`s blogg

God fortsättning, ja tända ljus gjorde vi med mina ligger på samma så det är skönt ...är lite avis att du skall till värmen hi hi nä det unnar jag dig vännen :) super mysigt dock glömt var det var ni skulle :) ha en fin annan dag kram

Jessica Högberg

Vilken mysig jul, liten resa låter ju inte obehagligt 😉

Johanna Utterberg

Så mysigt det ser ut som om ni hade! :) Jättefina bilder och god fortsättning önskar jag dig! <3 Hoppas ni får en fantastisk semester! Kram

Veronica

Så fina o stämningsfulla bilder! God fortsättning och ha en underbar semester 😎 hoppas ni får fint väder! Kramisar!

npfmorsan

god fortsättning på julen,och grattis i efterskott :) hoppas bägge var till belåtenhet :)

när bär det av till vietnam?? måste va jättespännande..du måste berätta allt sen när du är hemma igen om hur det var.har rest en del i asien men inte varit i just vietnam.ha det gott,kram <3

Jenny

så fina barn du har. Åhh så härligt att ut och resa. Hade jag med velat göra :)