När vingarna ej längre bär

 
 
Tjejerna hade dansuppvisning fredag och Lördag.
Vi var så taggade i fredags när Nova hade sin första show tillsammans med funky kids.
Så duktiga allihopa.
 
Lördagen var det dags för Englas grupp hon dansar med streetbeats.
På vägen till dansen känner jag att jag börjar få ont i nedre delen av magen men tänker det går nog över;)
Vi går in och ställer oss i den lååånga kön och jag känner mig så yr nästan att jag vill ramla i hop.
Går och sätter mig  en stund men inser att jag måste till en toalett för jag börjar må så illa o blir snurrig.
Tar mig upp till badhuset för att leta toalett men hittar ingen och nu är jag så galet yr i huvudet att jag måste slänga av mig jackan och sedan hamnar jag på golvet där sitter jag genomsvettig och blöt och vill bara klä av mig:)
Allt bara snurrade i huvudet.
 
Så jäkla otäckt jag var helt säker på att jag skulle få en kollaps o dö.
Varför skulle detta hända just nu när Engla hade sin dansuppvisning.
Ringde Björn han fick plocka upp mig från golvet och leda in mig på toaletten.
Där satt jag under hela dansshowen med krämpor i magen och tok svettades:(
Är så himla ledsen för Englas skull.
Jag orkade inte vara med det gick bara inte och jag är så ledsen
Stackarn hon stod där på dansgolvet och funderade på vart jag var:(
Vi lämnade henne på dansen en timme innan show för de skulle öva.
Jag vet inte vad som hände allt gick så fort.
Allt bara snurrade i rasande fart.
Jag vet inte vad som händer med mig?
Blir så ledsen för Englas skull jag känner mig så enormt dålig som inte kunde vara med.
 
Alexandra var så gullig och filmade showen medan jag satt en våning upp och hörde musikens dunk
När showen var slut började jag piggna till där inne på den trånga toaletten och Alex kom och hjälpte mig ut.
Jag vill aldrig någonsin må så dåligt igen.
 
Älskar dig till månen och tillbaka  om och om igen,världens mest omtänksammaste tjej jag känner.
Jag är så stolt över dig.Nu får jag åtminstone ha en vårshow att se fram emot:)
 
 
 
 
 
 
 
 
elisabeth

Men älskade vän vad händer med dig??
Förstår att det var trist för dig att inte kunna se englas show,men tur att alex filmade :) och jag tror nog engla förstår att du gjorde allt du kunde,men att ibland säger kroppen ifrån och bara inte orkar :(
Fina fina petra,försöker fundera ut vad det är som kan ha hänt dig....yr och illamående kan man bli av mycket,lågt blodsocker eller lågt blodtryck eller pga stress...även magbesvär kan bero på stress.Kände du dig stressad på nåt vis??men vad det än beror på att du mådde så där dåligt så tycker jag att en läkare ska titta på dig. <3
Önskar så att vi kan ses irl nångång,stor kraaaam <3 <3

Svar: Tack Elisabeth 💕Jag har haft lite ont o vänster sida av mage o rygg ett tag och väldigt svullen , så i början av förra v åt jag bara flyttade föda och gick ner typ tre kilo på en dag bara så där ! Vill ju ner i vikt men dumt av mig att sluta äta på detta vis och jag vet inte om det var det att jag knappt ätit eller om det är stress som jag har i kroppen .har varit varit lite mkt strul omkring mig har inte så ofta ont i magen men har lite små ont på vänster sida av mage /rygg sidan! Känner mig pigg o ingen feber men klart man blir fundersam och jag vill helst slippa oroa mig för det blir ännu värre ! Men blir jag inte bättre så får jag ringa farbror doktor 😘Kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Nej fy vad jobbigt och det där kunde du inte rå för. Men jag förstår att du känner så och hoppas att du mår bra igen! <3 Kramis

Svar: Tack snälla 💕Jo jag har inte ont mer än att det känns lite i magen vill inte oroa mig i onödan som jag gjort tidigare och ställt egna diagnoser 🙈Kramar
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Men herre gud, lilla vän inget att leka med. Kanske kan det vara njursten? min väninna hade som du beskriver ...kolla upp det nu!!! och du får inte tänks som du gör ang dottern barn förstår mer än vi tror din hälsa är nr 1 hur skall barnen annars klara sig om inte mamma är där? bli frisk kolla upp allt...ta sen en tjej kväll med töserna gör nåt kul men lyssna på kroppen så det inte blir värre ...fina ni alla ta hand om er kramar i massor <3

Svar: Nja det tror jag inte hade nog haft mer smärtor då,Det har i varje fall gått över även om magen är uppblåst, kramar för din omtanke och vi planerar ngt skoj till helgen:)
mammansprinsessor

Jennifer

Men åh vad tråkigt och jobbigt :(

jannice

Så fina kläder1! åå, var så länge sen jag läste en blogg... hgar saknat din! stackars dig! kram

ullie

men åhh lilla gummsan ( o hon har så fint i sit fönster )

gud stackars dej !! så skönt att det gick över men va nog något som du sa stress ingen mat mmm det kan bli hemskt . Hoppas det håller sej borta vännen <3

Anonym

Fina ❤️