Välkommen December


Vilken härlig månad December är:)
Inte bara att jag fyller år det är lucia jul och massa härliga glöggkvällar att se fram emot.
 
 
Året blossa har vi redan hunnit med och vad tycker jag om mango smak i glögg ? nja nu drack jag väldigt lite men den var ok.Har du provat årets  glögg?
Vi har tjuvstartat julen lite men ikväll åker både gran och stakar fram i huset.

En rumsgran måste ju såklart vara klädd i sammetsvinröda rosetter med gulprickar.
 
 
En som ska klä sig i guld och paljetter är Nova för i kväll har hon dansuppvisning med funky kids:) ska bli så kul att se dem showa för oss.
Temat var melodifestival:)

Önskar dig en mysig fredag
KRAM
 
Jul December
Netti Starby

Jag har inte provat årets blossa och tycker inte flaskan är fin heller. Ha en mysig dag! :-D Kramis

Svar: Nej håller med den ser mer ut som en saft flaska haha, kram
mammansprinsessor

home2tiny

Mannen tyckte den var helt ok, själv gör jag egen glögg som inte är så söt. Vilken härlig julfeeling i dina bilder. Önskar dig en mysig och fin advent. p.s jag har också noll i tålamod, men att göra kransen var riktigt kul och var inte alls så tålamodsprövande som jag trodde... Kramisar Tina

Jessica Högberg

Inte första advent än så det har jag inte;)

Jennifer

Jag dricker inte glögg :P

MALIN

Vad fint ni har det :) Kram

Veronica

Så mysigt!! Jag har inte druckit nå’n glögg än, älskar glögg men det låter inte som nå’n go kombination på blossas så blir nog nån vanlig för min del 🙃 December är en underbar månad, jag är barnsligt förtjust i julen 😊 ha en fortsatt fin fredag och skön helg! Kram!

Julia Svensson

Åh vad fint!

ullie

har inte prövat undrar i fall ja gillar den
va fint du har det vännen <3

älskar oxå denna månad me allt o ljus o pynt mm

hoppas dansen gick bra kram kram

Rebecca Adnell

Så härligt med lite juldekoration!

Eva`s blogg

super mysigt, nej inte smakat den ännu :) härlig jul känsla hos er stor kram å fin helg

Tess

Så fint du har ordnat! :)

JUNITJEJ

Jag tycker om årets blossa-glögg!

MALIN

Så mysigt att december äntligen är här :) Kram

elin stridh

har också en sån gran i en sån kruka :D

vart är bordet ifrån? :)

Spana in mitt senaste om dom perfekta julklapparna som gör mirakel! <3
http://www.elincecilia.com/2017/december/mirakel-produkter-utan-trix.html

Svar: Tack det är från stalands möbler
mammansprinsessor

Johanna Utterberg

Så vackra bilder och jag har inte hunnit pröva årets glögg ännu, låter lite för tropisk för min glöggsmak tror jag men klart jag måste testa!! :D Kram <3

elisabeth

mangoglögg???
låter inte ett dugg gott...vad tyckte du?
hoppas ni haft en härlig första advent,här började den i kyrkan. är inte det minsta kyrklig men har två blivande komfirmander här hemma... ;) :) kram kram