Bonusfamiljen

 
 
Tjoohey Måndag
 
Tänk vad lite sol kan göra under :)
 
Vi har fått snö och vi hade lite sol under dagen så jag passade på att föreviga den med lite bilder hemifrån.
Snittblommorna står sig fint i vasen och jag hoppas de får står några dagar till.
 
 
 
 
 
Snart åker pyjamasarna på och det är godnatt sagor som ska läsas.
Sedan ska jag slå mig ner och se på Bonusfamiljen på SVT.
Såg den förra veckan och tyckte den var riktigt bra.
Inte alltid lätt att få till den där bonusfamiljen eller stjärnfamiljen som jag tycker låter trevligare :)
Nu har ju inte Björn några barn sedan tidigare men jag har ju två sedan tidigare med två andra föräldrar.
Men jag tycker vi har lyckats väldigt bra ändå:)
Dessutom har jag haft ensam vårdnad över min äldsta sedan dag ett.
Så den föräldern har jag inte behövt ta någon som helst hänsyn till.
 
Nog om det :)
 
 
Pyjamas och förberda skolväskor o gympa påsar sedan väntar soffan.
 
 
erikasblogg.se

Vad fint ni har det! Som taget ur en inredningskatalog :) Gillar bordet (marmor-älskare) och eiffeltornet (har själv en mindre variant som jag hittat på loppis). Ha en trevlig kväll!

Svar: Tack snälla:) Trevlig kväll och kramar till dig!
mammansprinsessor

Netti Starby

Jag älskar din inredning och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Heléna

Du har så fint hemma Petra - så stilrent och snyggt! Jag ska också titta på Bonusfamiljen sen - tyckte också att det var bra när jag tittade förra veckan :D Hoppas du får en riktigt fin kväll! Jag och Mattias kurerar oss från förkylning så det är lugnt här hemma. Kramar <3

moa

ni har så fint hemma hos er, jag älskar din inrednings smak. jag vill också se bonusfamiljen har hört att den är helt okej. jag önskar dig en fortsatt mysig trevlig underbar kväll fina Petra <3

Mirre - Sweetwords

Ni har så fint hemma, vill flytta in typ ;). Samt så snyggt med snittblommor

ullie

Du har det så himla fint vännen gillar grått har ju mera mörk grå gardiner hemma hos mej nu hittade inga ljusgrå tröttnade o leta hi hi men snart kommer det upp vita igen :d ombyte förnöjer nä ja e nog inte nöjd nån gång :D

MADDISENJ.SE

Ville kika in och berätta att jag är tillbaka i bloggen och känner att motivationen hittat tillbaka! Hoppas du vill fortsätta kika in hos mig :) Hoppas du har fått en bra start på den nya veckan! Så himla fint ni har hemma!!

Eleonora Adriana ♥

Snyggt!

Biggeros

Jag har bonussyskon och bonusmamma och är stolt för det. Idag är det så vanligt men inte när jag växte upp. Så fint du läser godnattsaga för dina barn🤗🤗 Kram på dig

Biggeros

Jag har bonussyskon och bonusmamma och är stolt för det. Idag är det så vanligt men inte när jag växte upp. Så fint du läser godnattsaga för dina barn🤗🤗 Kram på dig

Maria

Så fint du har det....jag såg att jag skrev fel bloggadress som avsändare förra ggr det var därför du ej kom in hos mig. Tack för du uppmärksamma det.
Kram på dig

starsinlife.blogg.se

Jag gillade oxå Bonusfamiljen, riktigt bra! Ha en skön dag, kram

Cissi

Vad fint ni har hemma <3