Cupcakes och en ny mobil


Idag hade jag äntligen tid på Apple store i Täby för min kära Iphone.
Det blev en helt ny likadan igen och kostnaden blev 0 kr även denna gången:)
Har jag flyt eller?
Börjar känna igen personalen där inne nu :) jag har ju sprungit en del där nu.
Känner mig som en liten VIP-KUND.
 
Tjejerna hade bakat cupcakes och precis när allt var framdukat kom granntjejerna lägligt för en smarrig lördagsfika.
 
 
 
 
Måste visa dig senare vilken underbar och fin klänning jag beställde på nätet i går kväll
Dessutom kom den som hemleverans idag av säljaren det kallar jag service på hög nivå:)
 
Nu ska vi se till att göra middagen färdig det blir ankbröst med hasselbackspotatis.
Sedan inväntar melodifestivalen ska du se?
Jag har faktiskt noll koll på vilka som är med i kväll.
 
Netti Starby

Mums vad gott det ser ut och ha en fortsatt mysig kväll! :-D Kramis

Fröken M

Gud va gott det lät ! Hasselbackspotatis är en av mina absoluta favoriter !! ( Dock gillar inte C det, så jag får äta det på tok för sällan. )
Här blev det pizza på stan idag. Det var kul igår, men jag får väl erkänna att jag är lite "sliten" idag... ;)
Kram

Mirre - Sweetwords

Ohh nyfiken jag vart på klänningen och goda cupcaksen såg ut. Samt bra att du har flyt med telefonerna

Heléna

Så fina cupcakes och mysig med fika för flickorna :D Så underbart gott med hasselbackspotatis och ankbröst :D Vi har också tittat på mello ikväll :D Kramar <3

elisabeth

men du...varför skaffar du dig inte en annan mobiltyp om den bara krånglar o har sig? låter för mig dessutom ofattbart att man måste beställa tid!? en annan klampar bara in de få gånger min lur har krånglat ;)
vad gott det ser ut och vilken fin cupcake ställning du har :) kram

Svar: Nja trivs med denna men det är klart en nyare modell blir det nästa gång :) jodå det finns inga tider längre det är alltid folk där inne tydligen har deras drop in tider tagits bort eller nåt.Spelar ingen roll om man hänger på låset en vardagmorgon liksom. kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

mums va gott o fina är dom oxå, jag såg inte mello var på sjukhuset :( klänningen får du visa kram å fin söndag

Maria

Dom ser supergoda ut.
Jag kollar mello men vi hade gäster så jag tänkte kolla det i efterhand
Kram

Svar: Tack :) jag kommer inte in på din blogg?? kram
mammansprinsessor