Enkel bäddning


Man skulle kunna tro att vi har skaffat oss ett dubbeltäcke.
Men så är inte fallet.
Björn vill inte dela täcke det är otäckt om vi kommer för nära :)
Nej då jag har bara lagt bägge våra täcken på snedden över varandra och vikt det understa täcket så jag får denna kant.
 
 

Äntligen kan jag använda min systemkamera igen och det är ju så mkt roligare att blogga då:)
Det var inget större än att köpa ett nytt minneskort till kameran.
Så då har jag löst ett av problemen.
Min Iphone har jag äntligen fått en tid på lördag för att se vad felet är.
Minnet på telefonen är kort och typ inget alls.
Rätt så störande.
För det går inte att göra så mkt.
 
Skönt tjejernas läxor är gjorda för denna vecka och i kväll är det favoritprogrammet Mannerströms gård  på Tv4.
Sedan väntar sängen.
 
 
 
 
Maria

Snyggt...ja, det där med varsitt täcke känner man igen haha
Kram

Netti Starby

Vad fint ni har det i sovrummet! :-D Kramis

Mirre

Så fint ni har det i sovrummet, mycket inbjudande säng, samt så stört med telefonen, skönt att få det kollat

Heléna

Så fint du har fixat i sovrummet :D Underbart att det räckte med ett nytt minneskort till kameran! Får hoppas att du får ordning på din iPhone snart också :D Kramar fina du <3

ullie

så fint du har det vännen <3 kram

Eva`s blogg

Härligt ditt sovrum är :) ja jag är lite slarvig har en fin kamera men tar ofta med mobilen he he hoppas felet löser sig ang mobilen kram å fin fredag

starsinlife.blogg.se

Superfint!! Kul med sytemkameran igen. Kram

Jessica Högberg

Oj så fint!!

Eleonora Adriana ♥

Så fint! :)