Filippinerna

Växlade in lite pengar igår så hon har kontanter.
 
Vinkade av Alexandra på Arlanda 
Fick även äran att samtala lite med den enda lärare som klassen åker med så det kändes skönt.
Halva klassen åker idag resten i morgon så Alex får sova ensam på hotellrummet i morgon natt.
 
så nu sitter hon på flyget och är framme i morgon 16.00 vilken lång flygresa.
De mellanlandar i Dubai i natt ca fyra timmar.
 
Alltså vilken livserfarenhet hon kommer att få💕
studieresa till Filippinerna 💕
Hon var mindre nöjd med hennes skol outfit (skoluniform ) haha  
 
Hoppas allt ska gå bra och det känns skönt att läraren går igenom alla säkerhetsrutiner med dem för ingen får få ut ensam på gatorna de måste alltid vara 3-4 st tillsammans.
Hua ska jag oroa mig i två veckor nu !
 
mammahjärtat brister så svårt det var att säga hej då 😓
 
Jag fick inte ta ngn bild men det gjorde jag såklart ändå 💕
 
 
 
 
Maria

Så söt hon är...och vilken erfarenhet hon får.
Så mysigt för henne.
Det där med att inte vilja vara med på bild känner jag igen från min 14 åriga dotter.
Kram på dig

Biggeros

Vilken erfarenhet hon kommer att få=) Månne du är orolig som en mor brukar vara. Det kommer att gå så bra. Kram

Jessica Högberg

Oj oj vilken resa! Jobbigt för mamman dock!❤

Heléna

Vilken livserfarenhet hon får tack vare studieresan med skolan :D Hoppas hon får det riktigt härligt och får uppleva massor av spännande saker där :D Kramar <3

Moa

Det kommer gå så vea för alexandra på deras resa 😍❤ förstår mammahjärtat 😳😪

Eva`s blogg

Ja det kan jag tro men det går bra skall du se :) tiden går fort sen wips är hon hemma igen :) kram

elisabeth

det kommer säkert gå bra ska du se,och tänk så roligt hon kommer ha det :) studieresa till filipinerna inte mga förundrat..vilken mölighet för dem!! :) men förstår naturligtvis ditt mammahjärta,att det är svårt o säga hejdå <3

Mirre - Sweetwords

Ohh vilken häftig erfaranhet rikare hon blir, så roligt de ska ha

Svar: Precis det tror jag med,kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad kul för henne och det kommer gå jättebra för henne trots att du är nervös. Jag skulle också bli likadan haha. Kramis

Cissi

WOW vilken häftig upplevelse! :)