Fredag

Novas fina klänning hon fick i födelsedagspresent.
Måste  besöka Massimo dutti jag har faktiskt aldrig varit där:)
 
Idag har jag haft mysig egentid med min äldsta  dotter vi har fixat ärenden på banken nu när hennes pappa skrev en fullmakt.Lite meckigt det där när han måste skriva under precis allt som rör henne men det är bara två år kvar sedan blir hon myndig:)
Nu har hon i alla fall det hon behöver Bank Id och swish.
 
Passade på att luncha och shoppa finfina kostymbyxor och lite annat till henne.
Nästa vecka flyger hon till Filipinerna med skolan.
 
 
Har Engla som sängkompis i natt. Vi ligger och tittar på Jocke och Jonna hennes favoriter :)
Men jag tror ögonlocken snart går igen för oss båda.
 
Björn tittar på sin dåliga serie typ star wars el nåt och jag kan inte riktigt med science fiction filmer.
Så det blir inte roligare än så här denna kväll.
 
 
 
Eva`s blogg

he he att vara så trött är jobbigt men vilken snygg en då :) kläder är så roligt verkligen ..hoppas du får en fin lördag kram

Netti Starby

Så stor hon har blivit och vilken fin klänning :-D Kramis

Heléna

Jättefin klänning :D Visst är det trist när man som separerad ska vara tvungen att få till det praktiska kring barnen :( Så trögt ibland :( BARA 3½ år kvar tills Mattias är myndig... Hoppas du får en underbar helg fina Petra :D Kramar <3

Svar: Tack så mkt, ja det är ju lite trist att bägge föräldrar måste skriva under allt jag förstår inte grejen riktigt.Ha en superfin Lördag och kram till dig med Helena.
mammansprinsessor

elisabeth

hahaha bor med en star wars nörd plus att grabben är likadan :) så man har fått lära sig,så jag vet mer än han i vissa avseenden haha :P
Men varför ser du inte till att få ensam vårdnad då räcker det med att DU fyller i papper o sånt,men hon kan ändå träffa han. det är ett jäkla gissel när båda måste skriva under när man samtidigt bor en bit från varandra.....

Svar: Ja precis vad jag tänkte på härom dagen. Men å andra sidan är det bara två år kvar.Vi löser det med fullmakt o det funkar:) kram o ha en fin kväll
mammansprinsessor