Friday

Dagens Lunch
Åkte till Täby C tillsammans med Alexandra för att möta upp min syster på en lunchdate.
Riktigt mysigt jag träffar ju bara min syster när det är vankas kalas o högtider så detta kändes riktigt mysigt att träffas ensamma så här på en lunch.
Sånt här måste vi göra oftare,man blir så glad.
Vi åt en supergod sallad på vapiano vi valde samma alla tre :)
Alexandra fick berätta om sin resa till Filipinerna och hon sov nonstop igår.
Helt slut efter resan hon somnade mitt på dagen och sov till sju i morse.
Blev inte så mkt prat i går:)
 
Nu är hon pigg och fräsch
 Alexandra fick två nya kappor från mango så fina och denna är glittrig vilket inte syns på bild.
 
 
Vi köpte rosa hårfärg;) tjejerna vill färga håret och denna är perfekt för den tvättas ur efter några tvättar.
Vi har testat den på Engla.
Hon fick bli försökskanin;)
Tog bara i topparna men lite rosa blev det allt,ska ta lite mer färg nästa gång.
Kramis
 
 
 
Netti Starby

Vad kul att Alexandra är hemma igen och har haft det bra. Vilken mysig dag ni har haft och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så mysigt med en lunchdejt :)

elisabeth

lunchen ser jättesmarrig ut...vad fanns i den? ser valnötter jordgubbar roccula och parmaskinka?!
förstår hon var trött efter en sån lång resa.....kram och ha en härlig fredagkväll nu :)

Svar: prosucutti jordgubbar ruccola bladspenat valnötter tomat gurka dressing och gorgonzola men den valde jag bort. kramar
mammansprinsessor

Amanda

Gud så gott!!

Mirre - Sweetwords

Jag använder den & den är jättebra, ja jag anv ju inte rosa då ==D, fint det vart och förstår att hon var trött, fin kappan var

ullie

så skönt med mys lunch o att ha dotera hemme igen .
jodå gumman nån remiss som va så viktig gjorde han inte han ska skriva den på måndag så ja hoppas inte han glömmer igen