Goodmorning

 
Ett hårvårdserie jag börjat tokgilla.
Köpte dessa på lyko men de hade absolut inte det bästa priset på dessa produkter såg jag i efterhand.
 
Lördagmorgon och solen skiner o fåglarna kvittrar o sambon snarkar:)
Vi ska snart gå ner och göra frukost.
Det är bara jag och Nova som håller oss uppe.
Nova har slagit in present hon ska på 7 års-kalas.
Alltså dessa kalas:)
 
 
Önskar dig en härlig Lördag
Bella

Bra tips!

Mirre

Jättebra produkter

Amanda Jona [SPONTAN]

Använder också den serien, så fantastisk bra!

JUNITJEJ

Var får man ett bättre pris på produkterna?

Svar: Lyko har också ok pris men jag köpte hos en frisörsalong i Täby c som sålde en massa olika märken billigt så bor du i sthlm är det bra tips:)
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad kul att du gillar produkterna! <3 Kramis

Freja

Jag måste prova Maria nilas produkter :)

Svar: De e suveräna:)
mammansprinsessor