Happy Valentines


14 Februari och ingen har väl gått miste om vilken dag det är idag:)
 
 

Till barnens stora glädje hittade jag jordgubbar i en hjärtask.
 
Vi har tjuvstartat med fika eftersom tjejerna varit hemma från skolan.
 
Nu väntar vi bara på att pappan ska komma hem
 
 
Tjejerna fick lite små saker och pyjamasar och klänning.
Jag åkte i väg själv o shoppade lite snabbt medan tjejerna var hemma ensamma.
Så duktiga de är.
 
När jag kom hem fick jag en fin teckning av Nova.
Engla har fortsatt feber och ligger mestadels i soffan o ser film.
Hon hade gjort fina armband till mig.så söta dem är.
 
 
 
Lyxtulpaner och bubbel och paket till Björn.

Barnen ska få hemmagjord pizza
Jag tänkte laga baconinlindad fläskfile´ med potatis och sallad till mig o Björn.
Hade egentligen velat gå ut och äta men med sjuka barn är det ingen bra ide´
 
Kramar och kärlek till dig!
 
 
Netti Starby

Åh vad mysigt ni har haft det och ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag! <3 Kramis

Marie

Ha en toppentrevlig alla hjärtans dag så mysigt

Heléna

Så mycket fint!! Hoppas du har haft en helt underbar Alla hjärtans Dag :D Kramar <3

Natalia Richardson

Vilken mysig alla hjärtans dag.
Vad fick du för roligt av Björn? Hörd något från Alex?
Kram till dig från mig..

Svar: Ja jätte mysigt, jag fick ölglas:) japp hon har det fint,kram
mammansprinsessor

jannice

Vilken mysig dag ni har haft det idag på alla hjärtans dag! :)
KRAMAR

ullie

åh men vilken på appen är det hjärtanet?
ja det är en mysig dag fick oxå hjärtan på jobbet

Hoppas ni fick en underbar kväll oxå kramar



Svar: Det är snapchat :) kramar
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Mysigt vi köpte oxå hjärtan o presenter :) o massa gott ha en fin dag kramiz

Eleonora Adriana ♥

Mums!

starsinlife.blogg.se

Så mysigt ni hade ♡

Biggeros

Vi åt en god Alla hjärtans meny hemma=) Jag köpte blommor och prydde hotellrummet och sedan åt vi mörkchoklad. Så mysigt ni hade det. Tråkigt att England är fortfarande sjuk=(. Krya på och ta hand om er❤