Hur Sover Jag


Denna natt har jag vänt och vridit på mig ngt enormt.
Har jag ens sovit?
Jag testade att ladda ner en app som visar hur du sover om nätterna.
Min Iphone säger även till när det är läggdags vilket Björn tycker e lite roligt:)
Men nu ville jag göra en sömnanalys för att se hur jag sover.
Saken till den var att det gick ju för tusan inte att sova alls för jag låg o tänkte på den där jäkla appen hela tiden.
Men jag ska ge den fler försök.
 
Någon som testat ngn sömnapp?
 

Så härligt att solen gjort comeback :)
Även om vi hade -7 i morse så är det så härligt med sol och snö denna tid.
 
 
 
Småtjejerna ska idag hänga med sina kompisar hem efter skolan.Som de längtat :)
 
Min kära lilla telefon har knappt några nummer i telefonlistan precis allt  försvann när jag fick en ny.Men successivt kommer det fler o fler:)
Önskar dig en härlig Tisdag
Sanna

Sömntips - läs en bok, lyssna på mindfullness (går säkert att ladda ner någonstans gratis) eller träna/ gå en promenad strax innan sovdags. :)

Svar: Jag inga som helt problem med sömnen men nu när jag har denna sömnapp bredvid sängen så har jag fått svårt att sova 😊
mammansprinsessor

Heléna

Har aldrig testat någon sömn app, men du får gärna berätta hur det funkar nästa gång du ger den ett försök :D Jag har den otroliga förmånen att ha en kropp som snällt faller i sömn så fort jag lägger huvudet på kudden - enda nackdelen är att jag inte kan ligga och läsa längre för då somnar jag direkt... hahahaha... Hade sömnproblem under en längre period när jag var stressad i samband med min skilsmässa, men det har försvunnit tack och lov! Jag fungerar verkligen inte om jag inte får sova ordentligt. Så fina bilder :D Trist när alla telefonnummer försvinner, men som du själv skriver så fylls de ju på igen vartefter :D Hoppas du får en riktigt fin och mysig kväll fina Petra :D Kramar <3

Netti Starby

Jag har aldrig testat en sådan app men funderar på att göra det! Kul idé :-D Kramis

ullie

ha ha nä har inte testat någon app men sover jätte dåligt
har börjat med slapp medicin o då ger i bland mardrömmar så ja vet inte va som är bra. men måste ha sömn
kramar vännen

JoJo

jättefina bilder :) hoppas att du får sova bättre inatt. jag sover inte heller speciellt bra om nätterna :/

jannice

Jag sover också illa nu.. Håller tummarna att du får sova bättre inatt. Stor kram

Svar: Jag sover oftast bra men när jag har denna sovapp bredvid mig är det lite knepigt 😜Kram
mammansprinsessor