Moroccanoil


Dessa två stora flaskor med shampoo/balsam köpte jag för 650 pix hos en frisör i Täby c.
Tycker att det var ett bra pris för att vara ett bra shampoo med så stor mängd?
 
Längesedan jag använde detta märke trivs bra med Maria Nilas produkter så detta får bli till döttrarna:)
 
 
 

Älskar att det är pumpflaskor så man slipper krångla till det med jobbiga korkar.
 
Vad händer hos dig?
Har ni sportlov som vi:)

Jag inväntar en hantverkare som ska komma och fixa badrumsfönstret.
Vi beställde ett nytt fönster från elite fönster men det är repigt o fult o vit färg på så detta ska bytas ut eller fixas till på bästa sätt.
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Pumpar till stora flaskor är verkligen praktiskt :-D Kramis

starsinlife.blogg.se

Tack för bra tips!ska hjälpa dottern ikväll efter jobbet ♡

Mirre- Sweetwords

Tack för tips, hört att det ska vara bra

Eva`s blogg

Ja jag har inte barn hemma o inte sportlov det var här förra veckan, ja pump är super bra jag köpte tigi för 199kr för 2 st super billigt annars kör jag med LCC det gillas men jag byter mellan varven :) önskar dig en fin dag kramiz

Släpp taget. följ flödet

Skulle också vilja ha med pump jag haha! Här är det lugnt och skönt bara :D Kram