Onsdag

 
Jag fick en röd ros av Björn igår och en kram inte illa:)
Supermysigt väder men har varit hemma med Engla
Hon är bättre så vi får se hur vi gör i morgon med skolan.
Jag fick andas lite frisk luft när jag lämnade/hämtade Nova på skolan, saknar mina promenader det är dags att ta tag i dem igen.
 

Köpte Jordgubbar i morse men fy de smakade inget alls och en del var mögliga.
Tycker all frukt överlag smakar dåligt denna årstid
Men röda och fina är de.
 
 
 

Dags att laga middag och göra lite läxor med Engla om hon orkar.
Har inte hänt så mycket spännande i mitt liv idag:)
 
 

 
 
 
 
 
Marie

En röd ros en kram och på det jordgubbar då, lät romantiskt =D

Netti Starby

Vad fint med rosor <3 Kramis

Hel%E9na

Härligt att hon mår bättre! Mattias mår också bättre så jag tror det blir skola för honom imorgon :D Håller med dig om att jordgubbarna inte är mycket att ha nu - fina att titta på, men smaklösa :( Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen :D Kramar <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Usch så tråkigt att jordgubbarna inte smakade bra! :(

Eleonora Adriana ♥

Hoppas ni har en fin torsdag! :)

MALIN SUNDIN - MOM TO BE

vad gott med jordgubbar :)

RE: ja jag hoppas illamåendet går över snart, även om det helt klart är värt det så saknar jag vardagar där allt glider på utan illamående hehe.