Resan till Filippinerna

Finaste Alexandra ❤️
 
Min 16 åring i filipinerna på studieresa💕
Vet att ni är många som undrar hur det går för min tonåring.
vi snapchatar och face timar varje dag med varandra
 
 
 
idag har Alexandra besökt ett av barnhemmen och barnen blev så glada.
 
 
 
Så fina 💗
 
klassen har även varit i djungeln under dagen 
Nu ska jag swischa över lite mer pengar så hon har för mat några dagar till sedan kommer hon hem till trygga Sverige igen.
Som jag längtar efter henne och detta har varit så nyttigt 💗
 
 
 
 
Eva`s blogg

Va roligt för henne o värme o sol är ju super nu :) fina bilder kramiz

Hanna Karlsson

Vad roligt att se bilder från hennes resa.

Eleonora Adriana ♥

Kul :)

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Vad härligt!
Jag var där när jag var 20 och det var magiskt!!!

Svar: Men vad kul.kram
mammansprinsessor

MALIN SUNDIN

gud vilken cool resa och upplevelse!

Mirre - Sweetwords

Men vilken roligt upplevelse, så lärorikt

Netti Starby

Vilka upplevelser hon går igenom och så himla lärorikt! :-D Kramis

Maria

Åh, så härligt för henne. Hoppas du inte saknar ihjäl dig.
Kram

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Men du så härligt :)

Julia Svensson

Åh så härligt för henne!

Heléna

Så jättefina bilder! Tror det är en rikigt bra erfarenhet att ha fått varit där

Heléna

Min knäppa dator skickade iväg kommentaren för tidigt... eller så är det jag som är trött och tryckte på fel knapp ;) Roligt för Alexandra med skolresan :D Hoppas du har haft en bra start på veckan :D Kramar <3

Gabriella

Åh såå roligt för henne!! :D

Yohanna af Skovde

Jag tror det är nyttigt att göra sånt om man har tillfälle :)

Svar: precis så tycker jag med:) kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Hur länge har hon varit borta nu?
Hon har säkert jättemycket att berätta,när hon kommer hem.
Kram vännen..

Svar: snart två veckor:) ja precis kramar
mammansprinsessor

Shahrzad Garoosi

älskar bilderna

Svar: Tack snälla
mammansprinsessor

ullie

Va fina bilder va roligt att allt går bra o att det finns snapchatar och face time så skönt det måste va
va fin hon e

Må så gott i morg vännen kramar

Bella

Härliga bilder!

Johanna

Vilken rolig upplevelse!

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vilket äventyr hon får vara med om!