Sportlovsfrukost och slime


Det fick bli amerikanska pannkakor till frukost.
Färsk frukt? finns det någon sådan i butikerna denna årstid?
Ruttna jordgubbar fick jag hem  även blåbären smaka illa allt smakar illa nu.
Så onödigt när jag är så godisugen :)
Frukt har hjälp mig i massor när sötsuget sätter in men nu har jag fått värsta återfallet och äter godis varje dag.
Min hy är inte trevlig finnar o flåttig värre så nu måste jag bestämma mig när jag ska sluta med socker igen.
Jag vet att jag kan men jag måste bara bestämma mig, mår inge bra av skräpmat o godis.
 

Barnen blev nöjda
 
 
Glasmästaren eller vad han nu var kunde inte hjälpa oss med fönstret han kom hit med fel mått på listen som glasrutan ska sitta runt jaja det blir nog bra sedan när han återkommer (klantnisse)
 

Jag skulle lätt kunna gå i pyjamas hela dagen om det inte var för hantverkaren som kom tidigt i morse.
Riktigt jäkla pissväder ute.
Vill inte ens ta mig ut o handla denna tråkmåndag, jag klättrar snart på väggarna för jag är sååå utråkad.
Jag vill resa till värmen.
Hörs det att någon har PMS? :)

Barnen och jag har gjort egen slime.
snoräckligt o plättlätt är det.
 

Aaaah mamma det ser ut som snooor
 

Nu har tjejerna kompisar som de leker med.
Där det blött o slaskigt ute och det finns inte en vante eller täckbyxa som är torr.
Skitväder är vad det är.
 
Nu ska jag göra en fotskrubb och sedan måla tånaglar jag ska nämligen bada jacuzzi och basta.
Jag har en liten överraskningsresa till barnen.Vi blir borta två dagar:)
Ska bli spännande detta är något vi aldrig gjort tillsammans tidigare.
 
Kramis
 
 
Netti Starby

Åh vad mysigt och så mycket gott ni hade <3 Kramis

Moa Kandelin

Vad mysigt och så fina blommor :)

Maria

Så gott det ser ut...snygga underlägg du har
Kram

elisabeth

här är det sportlov först nästa vecka....mysigt med långfrulle o skrota runt när man är ledig :) här har det vrålsnöat och de förbaskade tågen går inte då *morr* och jag har också pms hahaha
låter mysigt med en liten resa för dig o barnen,hoppas få läsa om den sen :) kramiz <3

sandra*

Åh ser gott ut, och håller med dig jordgubbarna vi köpte i helgen var riktigt äckliga :( längtar till sommaren, <3 fina bilder

Natalia Richardson

Vad ska ni åka?
Ja fy vilket väder vi har. Inget hundväder direkt,kram.

Eleonora Adriana ♥

Ser gott ut! synd att jordgubbarna och blåbären inte var bra :/

Bella

Gud va gott!

Biggeros

Det låter som en spännande resa med flickorna🤗Ibland måste man byta miljö. Tråkigt att glasmästaren klantade till sig=/Det ser gott ut med amerikanska pannkakor med bär och grädde. Visst är det svårt att stoppa sötsuget. Vi äter inget godis eller socker mitt i veckan. Ha en bra dag🤗

Släpp taget. följ flödet

Vad mysigt ni såg ut att ha det :D Fina flickor du har! Kramar