The Office


Björn kom hem med två nya kontorstolar
Betydligt snyggare än dem blå i tyg vi hade tidigare:)
Supersköna är dem också.
 
Riktig gungfunktion som han vill ha:)
 
 
Kan tillägga att det är här han sitter när han kommer hem från jobbet om kvällarna
Han är väldigt bra på att vara social :)
 
 
Själv önskar jag mig en torktumlare men det är en annan femma ;)
 
 
 
Marie

Snygga

Eva`s blogg

he he men han jobbar väl inte både på jobb o hemma?? ja en torktumlare får du påpeka ha ha :) fint blev det alla fall kram å fin kväll

Svar: Ho ho han jobbar i skrivande stund ..,work work work 💃Börjar jag snart att sjunga
mammansprinsessor

Ida

Fint kontor :)

Heléna

Härligt med bra arbetsstolar, men en bra torkrumlare - det är grejer det :D Hoppas du får en riktigt fin fredag med massor av mys <3 Kramar <3

Svar: Hehe ja det hade vart grejer ☺️😏Får väl ta ner min kontorsstol och sätta mig i tvättstugan och invänta på torktumlaren 😁Ha en fin kväll kram
mammansprinsessor

JUNITJEJ

Kanonfin kontorsstol!
Jag passar på att önska dig en riktigt trevlig helg!

NICOLE

Så bra :D Ha en fin helg!

A M

Snyggt!
sv: ja det är verkligen så gott!
Kram

ullie

vågar ja säga att vi har båda datorerna på vardagsrumsbordet o kollar tv samtidigt ha ha

fin kväll kramar

Svar: hehe ja men då sitter ni i alla fall i samma rum:) kramar
mammansprinsessor