Att ladda batterierna

 
Något som höjer mysfaktorn är doftljus och snittblommor enligt mig.
 
Jag ska strax bege mig iväg för att se om det finns ngn möjlighet för min iphone att få ngn slags hälsokontroll (igen)
Går inte att ladda mer än till 20-30 % det tar liksom stopp där.
Musiken hackar och radion går inte ens att lyssna på mer än två minuter sedan blir det tyst 
 
systemkameran fick sig en känga på Mauritius så den fingerar inte heller.väldans tur att jag fick behålla alla semesterbilder.
inte så kul att bara blogga med mobilbilder men det är det enda som peppar peppar ännu fungerar.
 
Till det positiva 💞
Ikväll är det äntligen dags för mandelmanns gård  på tv 4 som jag tokälskar.
ser ni?
man blir ju så lycklig av att se denna Gustav tillsammans med sin fru Marie med deras nyskördade grönsaker på den självförsörjande gården på Österlen. 
 
Nu måste jag dricka upp kaffet och sedan skynda mig till bussen! 
 
 
Heléna

Så tråkigt att mobilen krånglar igen för sig :( Hoppas de kan fixa den åt dig! Tråkigt med kameran också :( Har du någon garanti som funkar så du kan få den fixad? Tur att du lyckades rädda bilderna iallafall! Hoppas du får en fin fortsättning på dagen :D Kramar <3

Mirre - Sweetwords

Ohh nä ser ej det och det där såg mysigt ut =D

Biggeros

Hoppas de kan fixa din mobil🙄Verkligen tur att bilderna gick att rädd. Kram

Maria

så mysigt...skulle kanske kolla på mandelblomsgård
kram

Netti Starby

Jag håller med dig angående doftljus och snittblommor. Hoppas att du får ordning på telefonen och ha en fortsatt mysig kväll! Kramis

Tilda Barkselius

Men så mysigt med lite tända ljus!

Eva`s blogg

Kanske dax att byta till en samsung ;) he he hoppas det löser sig för din mobil...ja jag såg bara lite i går men det är roligt håller med :) snittblommor är mysigt skall köpa hem i dag :) kram å fin fredag <3

sandra*

Åh så tråkigt att din mobil krånglar :/ hoppas det går att fixa den! och så mysig bild, ha en underbar helg fina du kram <3

Moa

Gu vad bra att du fick ha kvar semesterbilderna 😳 Trist att mobilen är knasig men det är lite typsikt iphone tycker jag hehe. Jag älskar också doftljus. Kram finis 😘

Cissi

Det programmet pratade min Mamma om <3
Jag tittar sällan på tv så har missat det, också ;)

Hoppas det löser sig med telefon&kamera.

Trevlig helg :)

starsinlife.blogg.se

Ja mysigt program, längtar tills sommaren mer. .. trist med kameran, sån skillnad mot mobilisera. Kram

ullie

ha ha förlåt ja som bara kikat på förhandsvisningen o undrar alltid vilken tönt det är. nä ingen gång har ja kkat på vanliga.

Fin lördag vännen kramar

Svar: Ha ha så trodde jag oxå men nej det är supernysigt att se dem ✨
mammansprinsessor

Amanda

Så mysiga bilder! Ha en fin kväll, kram<3