Fredag

 
Tjohey 
så roligt med bilderna på Snapchat 😊
 
Hämtade hem Nova tidigare för Mia var snäll som kom och lånade henne tills i kväll 
Jag och Engla fick lite egentid och hon fick shoppa lite för sina pengar hon fick i julklapp.
Det blev tröja och smycken till damen 💞
 
Annars händer inte så mkt i helg förutom att tjejerna ska på varsina kalas 
 
 
Krypit ner i sängen redan jag har blivit kvällstrött 😀Tänkte jag skulle få ro att börja läsa denna bok någongång men frågan är när ? 
Någon som läst denna ?
 Nä nu ska jag se efter vart tonåringen tog vägen  så jag kan få sova lugnt!
Eva`s blogg

Så söta ni är :) nej jag har inte läst den tyvärr, ja man få ha koll på sina kids i bland när dem är ute ...önskar dig en fin lördag kramen <3

Netti Starby

Vad mysigt att ni fick lite tid tillsammans och vilka fina bilder! :-D Kramis

Celine

Haha nej så söt första bilden var!

moa

haha så söta ni är <3 hoppas ni får en lugn och fin söndag imorgon finis

Fröken M

"Skönt" att läsa att det är fler som har svårt att komma till ro för att läsa ! Det spelar ingen roll om jag har en bok som jag verkligen VILL läsa liggandes, så lyckas jag inte ta mig för att ta tag i den...
På sommaren däremot, i en solstol eller på stranden är jag en riktig bokmal.
Då sträckläser jag det jag kommer över.
Konstigt va !? :)

I mars bär det av till thailand i 2 v så det kanske är dags att fixa några böcker att plöja igenom under resan.
Har du något bra tips ?

Kram

Mirre - Sweetwords

Så fint ni matchar varandra samt mysigt att gå shoppa tillsammans

elisabeth

hihi visst e det roligt med snap-bilder ;) ni var både matchande och så söta!! kram

Heléna

Så söta ni blev på bilden :D Roligt att båda flickorna var bjudna på kalas i helgen :D Hoppas du har haft en underbar helg fina Petra :D Kramar <3