onsdag

 
Ny tröja 
Ny dag 
Nya tag 
 
Redan onsdag och halva veckan har snart gått.
Längtar så oerhört mycket efter våren och värmen.
Aldrig har januari känts så lång och kall.
Känns som det var evigheter sedan vi kom hem från Mauritius men det var ju på självaste nyårsdagen.
 
Känner mig fåordig här i bloggen så mkt som går emot just nu ,förhoppningsvis blir allt till det bättre snart.
kramar / Petra 
 
Netti Starby

Vilken jättefin tröja :-D Kramis

NICOLE

Tröjan är så snygg :D

NICOLE

var lite för snabb ;)

Heléna

Fin tröja :D Hoppas det som tar emot och gör att det känns motigt snart ger med sig <3 Kramar fina Petra <3

elisabeth

livet kan vara tufft ibland :( hoppas det vänder för dig snart!!
längtar också till våren/sommaren,vi får hoppas att tiden dit går fort :)
stor kram <3

iza svenningsson

Snygg tröja!

yasmine mamma till dennis och angelina

den var fin
hoppas du får en toppen kväll
kram

sandra*

Jättefin tröja, och tråkigt/jobbigt att de är mycket som går emot dig just nu, jag hoppas det blir bättre vad det än gäller fina du! Kram

Biggeros

Jag har saknat dig 🤗🤗
Det är inte allt som går som en dans men det brukar lätta och gå dina vägar. Tom med så är det kallt här i Jerez på nätterna=/Det går ner till 1 grad. Vilken fin tröja=)

Mirre

Oh har en blus fast en svart som påminner väldigt om tröjan =D, så snyggt

Eva`s blogg

Jätte fin tröja o min färg oxå ja ibland blir det så o det är helt ok kramen <3

Veronica

Verkligen fin tröja, var har du köpt den? 😊 Här längtas det också efter vår o sommar! Bara liiite sol o värme så brukar det mesta kännas bättre! Kramisar 💙

Svar: Tack så mkt tröjan kommer från Gina Tricot :) kramar
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Fin tröja vännen.
Förstår att du längtar efter värme och sol. Det gör jag med,som tur får jag det på onsdag och en vecka framåt.
Hoppas det gick bra med mobilen din,kram.

Svar: Men vart åker ni ? Härligt för er.nja jag får ingen ledig tid på Apple store så mobilen bor i sin laddare och laddar inte upp mer än till 30% konstigt ! Kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Vi åker till Euyptern vännen.
K
Hoppas du får oning på mobilen,kram

Svar: Tack härligt med semester o värme. nja ska få hjälp till helgen på apple store.kram
mammansprinsessor